دمنوش‌هایی برای مقابله با آلرژی‌های بهاری

بسیاری از مردم برای تسکین‌های فصلی خود به آنتی‌هیستامینوهای موجود خدر دارو میاری از در صورتي كه به‌راحتي مي‌توانم با كارگيري درمان‌هاي طبيعي، اين علائم را خهبي بكنم.

به گزارش گزارشگر یک، گزارشگر یک نوشت: «آلرژی، اختلال شدید سیستم ایمنی بدن است. بدین ترتیب که بدنتان با ماده ای بیخطری تماس پیدا می کند اما واکنش نسبت به آن به شکلی است که گویی مادهای مضر و ناشناخته است. دقیقاً مانند سم یا ویروس وارد بدن بدن می شود، سیستم ایمنی از طریق ایمیونوگلوبولین، سلول های سفید معینی را فعال می کند که نتیجه آن یک سوزش داخلی یا بیرونی است.

در این مطلب چند دمنوش گیاهی برای تسکین طعم‌های فصلی به شما معرفی شده است.

۱. چای گیاهی رویبوس

چای قرمز یا رویبوس حاوی ترکیب طبیعی (بیوفلاونیدها مانند روتین و کوئرس شهام تانو اةوئرس) چای قرمز یا مصرف منظم چای رویبوس به متابولیسم آلرژن‌ها و کاهش علائم از جمله حرکت‌های پوستی کمکی ک.

۲. زنجبیل

خواص زنجبیل بسیار زیاد است و برای مبارزه با حالت تهوع استفاده می شود. با این حال، چای‌های حاوی زنجبیل یک آنتی‌هیستامین طبیعی و عالی هستند. دمنوش زنجبیل به کاهش مخاط بینی نیز کمک می‌کند.

۳. نعناع فلفلی

دمنوش‌های نعناع فلفلی یا دمنوش‌های گیاهی به عنوان ضداحتقان عمل می‌کنند. این نوع نعناع آنزیم‌های ضدی مانند هیستامین‌ها را که عدرد واکنش‌های ایم.

۴. بادرنجبویه

بادرنجبویه، گیاهی از خانواده نعناع است که معطر و دارای رایحه لیمو است. دمنوش های گیاهی با بادرنجبویه، سردرد و علائمی مرتبط با آلرژی فصلی را تسکین می دهند، علاوه بر آن باعث آرامش نیز می شوند.

۵. شیرین بیان

ریشه‌های شیرین بیان به دلیل نشانه‌های آنتی‌هیستامینی و ضد هویت خود مشهور هستند. دم‌کرده گیاهی با شیرین بیان به رفع خارش بینی نیز کمک می‌کند.

۶. چای سبز

چای سبز یک آنتی‌اکسیدان غنی از کوئرستین است، یک ترکیب کد دان اهی تکه کریدان محافظت از چای سبز یک این کوئرستین است که به چای سبز رنگدانه می دهد و به کاهش واکنش های ایمنی در برابر گرده گل ها، گرد و غبار و حیوانات کمک می کند.

۷. زردچوبه

زردچوبه به دلیل ضد ضدی آن، کاملاً شناخته شده است. علاوه بر این، یک آنتی‌هیستامین طبیعی به کاهش عوارض ناشی از آلرک۩ فم.

نام: fouroclock.ca

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل