ده ها تن در رابطه با حادثه شاهچراغ دستگیر شده اند

گزارشگر یک/کرمان جانشین فرمانده کل کشور با اشاره به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ شیراز گفت: اشرافیت اطلاعاتی یعنی چشم عملیات ها که اقتدار پلیس را نزد مردم می دهد و همین مولفه بود که در حادثه شاهچراغ از دستگیری یک نفر به ده ها. تن رسید که قصد خرابکاری و عملیات های انتحاری خطر تری دارد.

سردارقاسم رضایی ۱۴ آبان ماه در نشست کمیسیون عملیات پلیس کرمان اظهار کرد: هم مردم و هم خادمان امنیت در استان پهناور کرمان با ۶۵ شهید و بیش از ۲۰ هزار نفر از جانباز و ایثارگر از بزرگترین سرمایه اجتماعی بهره مند هستند.

ی ب آشه ی ی ی ق ق ق ق ق ظ ه ه ی ی ی ی ی ای ا ای ا اس افز: پش از ز ز ا اس یاس یاس.

رضایی تصریح کرد: بنا به گزارش عملکرد رئیس پلیس کرمان، به طور عمده فقط در چند شهرستان این استان درگیر اغتشاشات بودیم و بنا به گزارشات و ارزیابی های انجام شده این خود مردم این استان بودند که فتنه ای شکل گرفتند. مردم دیار کریمان در ناآرامی ها با فهم و بصیرم ویژگی

جانشین فراجا با تشریح نیازهای حوزه نظم و امنیت مناطق، جنوب، شرق، غرب و محدوده کویری استان کرمان گفت: امنیت استان کرمان چند وجهی است و مدیریت خاص خود را می خواهد. روزگاری در مناطقی از این استان راهبندی اتفاق افتاد که امروز دیگر شاهد این قبیله ناامنی نیستیم و این نشان می دهد که کار و عملیات هایی با نثار خون شهدا انجام شده تا این نتیجه به دست آمده است.

وی افزود: همین خدمات پلیس کرمان در کنار اجرای رزمایشات با مردم و مردم یاری نیز این موارد را موجب ارتقاء امنیت کشور نیز می‌شود و بر روی استمرار این دیدگاه‌ها با جلب مشارکت سایر نهادها تاکید می‌کند.

رضایی با تاکید بر اجرای مصوبات بازدید قبل از آن اضافه کرد: در این میان طرح های برخورد با آنها سلاح همیشگی و مورد تاکید است چراکه این مورد بر دیگر جرائم اثر دارد و شناسایی دوم و دستگیری ضربتی مجرمین و محکومین فراری است که در این رابطه نیز وجود دارد. پلیس در ایستگاه های بازرسی و در حوزه اشرفیت اطلاعات بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اراذل و اوباش را سومین کانون حوزه ماموریتی پلیس برشمرد و گفت: این قشر محدود، در اغتشاشات هم عرض اندام کردند اما حتماً در فرصتی مناسب در صحنه با آنها برخورد می کنند تا مبادا کسی از ترس اراذل و اوباش جرات شکایت کند. خود ندهد.

جانشین فرمانده کل کشور ادامه داد: در این زمینه لازم است پرونده ها محکم و محکمه پسند تشکیل و ارجاع شوند تا در واقع مردم از حمایت و دستورات قاطع قضائی بهره مند شوند و موضوع بعد از آن است که رهبری همیشه در این زمینه هم تذکر دهد. واتی تاکید کرده اند و البته لازم است هم در رسانه ای و هم در محافل و جلسات دیگر به آموزش هایی پرداخت که چگونه مراقب کیف، خودرو و سایر وسایل شخصی خود باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حجاب و عفاف را یک قدرت ملی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به خاطر همین ارزش ها شکل گرفت اما یک عده این ارزش را هجمه قرار دادند باید بدانند مورد لعن و نفرین همگان هستند چراکه. اغاشات خش زیای از وان عای آن رای را ه س ی ی ای م اار و و م افاه ر. همه آن ها که باعث تهیج مردم شدند و همه آن ها که به ناحق اظهار نظرهای نادرست ای کرد عن مدرست ای کرد همه آن ها که مردم شدند و همه آن ها بودند.

رضایی با اشاره به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ شیراز گفت: اشرافیت اطلاعاتی یعنی چشم عملیاتی که اقتدار پلیس را با مردم افزایش می دهد و همین مولفه بود که در حادثه شاهچراغ از دستگیری یک نفر از ده ها تن می رسد که قصد دارند. خرابکاری و عملیات های انتحاری آسیب تری دارد.

جانشین فرمانده کل کشور در پایان یک بار دیگر به موضوع مهم حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: بی توجهی به حجاب در واقع ستون امنیت خانواده ها را متزلزل می کند و راه را برای نفوذ به خانواده ها هموار می کند. ه خاناه هایاآ ش ه ه ن شه ی ش ا ا فظ فظ افظ اازش و ا اسای

بابای گزاش ، ساق ایی ایایی ر ا اد ا ف ا ا آن ااض ر یای ی ای ه ق ق سود

وی در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: کرمان دیار کریمان است و بعد از انقلاب هر روز شکوفاتر می شود و ۶۵۰۰ شهید این استان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی موید همین نکته است.

وی با بیان اینکه همه شهدا عزیز هستند ولی شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در دل ها جای گرفت، اضافه کرد: ما نیز به نوبه خود سعی کنید که پاسدار راهشان را بکنید و امروز به شهدایی که دلاورانه جانفشانی کردند، گفتند که دلتنگشان هستند.

رضایی با تشکر ویژه از فرماندهان و کارکنان فراجا گفت: ما قدردان همکاران و خانواده هایشان هستند چرا که این بزرگواران مجاهدین فی سبیل اللهِ بی توقع هستند، ستون امنیت و تکیه گاه مردم هستند، لرزه بر اندام هنجارشکنان می اندازند و با خدا می کنند. و نزد مردم هم عزیز هستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل