دور جدید اعتصاب سراسری معلمان در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک، منابع خبری تهرانی گزارش یکشنبه شب به وقت محلی از شروع دور دیگر اعتصاب معلمان دوره ابتدایی و راهنمایی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» همزمان با ادامه اعتصاب معلمان به دلیل اختلاف سطح حقوق پیشنهادی بین اتحادیه آنها و وزارت دارایی، کلاس‌های فردا حدود ۲ میلیون دانش آموز دوشنبه برای دومین روز متوالی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

اتایه مان ا اسائی اعام که ای اص اص اب شام مام ه ه ه اس اس واه وایی راس راشغ خای

ای اعاب رای پ از آ ت که ا ا ا ا ا ا اعابات و آه راد م شغ شغ شغ اشغاج اماطق. این اعتصاب علاوه بر قدس اشغالی، در شهرکهای اطراف آن از قبیل «افرات»، «مواسرت»، «معال ادومیم مدیین»، «مدیین ایلیت»، «بیت شمش» و «الخلیل» تکرار شد.

غروب یکشنبه از اعتصاب رانندگان اتوبس در شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی خبر داد و نوشت، انتظار می‌رود مسافران اتوبوس در چند شهر از ساعت ۵ صبح تا ۸:۳۰ صبح فردا دوشنبه به عنوان بخشی از مناقشه کارگری اعتصاب کنند.

اعتصاب رانندگان اتوبوس‌ها در شهرهای «حیفا»، «عفوله» و «طبریه» و مسیرهاروش بین شهری ا» غریشی. این اعتصاب رفت و آمد صبحگاهی را در مناطقی به عنوان مختل خواهد کرد.

منابع خبری چندی نیز از لغو سه پرواز هوایی قبل از این رژیم به اروپا در بازه ۲۴ ساعته به دلیل «اعتصاب» و غیرقانونی هواپیماها خبر داده و گزارش کردند که سه پرواز خطوط هوایی «العال» از فرودگاه بن گوریون به مقصدهای مختلف. در اروپا در کمتر از ۲۴ ساعت لغو شد. این شرکت اعلام کرده که نیرو و فنی در هواپیماها دلیل این حادثه بوده است.

روزنامه «معاریو» اخیراً که آمار ضعیف در میان شهرک نشینان بیان کرده است، مسائلی را که شکست سیاست‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را نشان می‌دهند، به این مشکل مربوط می‌شود.

انتهای پیام/./ ت 941




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل