رئیس پلیس کشور: فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

فرمانده فراجا با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و بازنگری در پیش‌روی‌ها می‌توان بهتر عمل کرد، گفت: لازم است که برای تهیه اجتماعی و آینده‌پژوهی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

به گزارش گزارشگر یک، سردار حسین اشتری در جشنواره تحلیل پژوهشگران سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علوم مدیریت امین گفت: همه ساله مراسمی از پژوهشگران، اساتید و اساتیدی که در این حوزه زحمت می‌کشند، تقدیر می‌شوند. الحمدلله طی مراحلی که در سال ۷۴ مجموعه ای از فراجا برای رشد انجام شده است و ایجاد ساختار جدید فراجاد انجام شده است.

وی ادامه داد: فراجا از نظر ساختار و امکانات در وضعیت مناسبی قرار دارد و گام های خوبی در این زمینه برداشت می شود اما باید تلاش کرد تا اثربخشی و سرعت کار در پیشرفت و پیشبرد ماموریت های فراجا افزایش یابد.

اشتری با اشاره به حوادث متوالی گفت: در جنگ ترکیبی که بر علیه مردم ما را شکل می دهد همه دستگاه ها در صحنه کار می کنند اما مجموعه فراجا از روز قبل شروع می شود، یعنی حدود سه ماه می تواند به طور مستمر و در خط مقدم مقدمه و برخورد انجام شود. اغتشاشگران و تفکری که حاکم بود، حضور داشت.

فرمانده فراجا ادامه ملت ایران از فتنه هایی که از آغاز انقلاب اسلامی ایجاد شد، پیروز شد اما این اتفاق متفاوت با همه اتفاقات گذشته است و از نظر پلیس باید نسبت به گذشته در خود ایجاد کند چرا که دشمن در طول ۴۳. سال آخر هیچ زمانی دست بردار نبوده و همیشه سعی کرده تا فتنه‌هایی را علیه ملت ایران ایجاد کند.

وی گفت: تامین امنیت کشور و آرامش مردم، وظیفه پلیس است هر همه عزیزان در این خصوص جانانه در کنار مجموعه فراجا بوده است و کمک می کند اما مسئولیت اصلی با پلیس است که باید در این زمینه با توجه به شرایط روز و استفاده از علم به آن کمک کند. و دانش و تجربه، فناوری های نوین و ظرفیت های درون و برون سازمانی و برنامه ریزی صورت می گیرد تا با ایجاد تغییراتی در شایه دنر.

پلیس، مردانه در میدان خوش درخشیده است

اشتریان گفت: به طور حتم با برنامه ریزی و بازنگری در روندها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد هر چند پلیس مردانه و مانند یک نهاد انقلابی همیشه در میدان و صحنه خوش درخشیده و انتظار است اما باید با تهیه اجتماعی و آینده پژوهشی و با نگاه. به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی ادامه داد: در هر صورت برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هر چند کار در حال انجام است اما باید با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همیشه جامعه با آن مواجه است. پلیس این آمادگی را داشته باشد که چگونه نقش مهمی و مهمی مانند ایفا کند. این قابلیت خوبی است که تنها با ایجاد برنامه ریزی، انسجام و نقشه دقیق راه ایجاد می شود. الحمدلله با تزریق نیروهای جوان و کارآمد و نخبه به مجموعه فراجا آن شاالله شاهد ارتقاء روزافزون این مجموعه و همچوخین تحول م دبرآی است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل