رضایت مردمی از بایدن کاهشی شد

ای ظ د ر زه – یپ یپ یپ ه ه ه ک ک ک ک شان ی که ه ز ز از ز از

در حالی که میزان محبوبیت مردم در گذشته 41 درصد را نشان می‌داد، این میزان اما از ماه ژوئن تا به حال 40 درصد بود، آن هم با وجود چند پیروزی دموکرات‌ها در رقابت‌های قانون‌گذاری که اتحادیه‌ها باید به آن‌ها اعتماد داشته باشند در آن‌ها در اکثریت‌های شیفته‌کننده بودند. در نوامبر کمک کند.

انتظار میرود دموکراتهای آمریکایی حتی اگر جمهوریخواهان تنها کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند، می‌توانند دستور کار قانونگذاری را انجام دهند و حتی تحقیقات سیاسی را به راه بیندازند.

رضایت کلی از بایدن، برای بیش از یک سال پایین‌تر از 50 درصد بوده است زیرا آمریکایی‌ها با نرخ بالای تورم و اقتصاد آسیب دیده از بحران کووید دست و پنجه نرم‌کننده می‌کنند. پایین‌ترین میزان رضایت از 36 درصد (که در چهار نظرسنجی هفتگی در ماه‌های مه، ژوئن و ژوئیه به رسیده است) با پایین‌ترین میزان ثبت رضایت از ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که محبوبیتش در دسامبر 2017 به 33 درصد کاهش یافت، قابل مقایسه بود. .

زمانی که از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تا بزرگترین مشکلات این کشور را رتبه‌بندی کنند، موضوع اقتصاد در صدر نگرانی‌ها جای گرفت و یک‌سوم جمهوری‌خواهان و یک‌چهارم دموکرات‌ها آن را اصلی‌ترین موضوع عنوان کردند.

از گاه ج یاهان م ا ا ه ه ه ه ج یای ا ات و زام ای ض ات ل زای

ر یان دات از ز ز هش هش یکی یط یط ر ا ا م م ی ز ز ز ز ز یکی یکی پ پ ای ی پ پ آن ش ش ش اش. نظرسنجی رویترز – ایپسوس این بار حقوق سقط جنین را به فهرست اطلاعات آمریکا اضافه کرد، فهرستی که شامل مهاجرت و مراقبت های بهداشتی نیز می شود، زیرا این موضوع مربوط به زمان تصمیم عالی ایالات متحده آمریکا در ژوئن است که در سراسر این کشور برای سقط جنین قانونی است. پایان داد، توجه را بیشتر به خود جلب کرد.

جدیدترین نظرسنجی رویترز – ایپسوس که به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین در سراسر ایالات متحده انجام شد، از 100 نفر، از جمله 449 دموکرات و 357 جمهوری‌خواه انجام شد.

311311

خروج از نسخه موبایل