روزنامه‌ها در نخستین روز سال میلادی جدید چه گفتند؟

سال 2022 در آمریکا با آتش بازی و هزاران خاکستر آغاز شد و امروز موضوع اصلی روزنامه های جهان است.

به گزارش گزارشگر یک، آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو مهمترین عناوین روزنامه های امروز را تشریح کرد:

آتش بازی و آتش

شماره 20 و 22 لیوان دیگر که خبر از رسیدن سال 2022 می دهد، روزنامه های جهان می خواهند بگویند سال 2022 با تصاویر آتش بازی آمده است.

نیویورک تایمز گزارش داد: «جمعیت به میدان تایمز نیویورک هجوم می‌آورد، نیویورک از شهردار سیاه‌پوست جدید استقبال می‌کند.» این هنوز هم اعمال می‌شود، در حالی که بسیاری از مناطق ایالات متحده از ویران شدن آتش‌سوزی‌های کلرادو بیم داشتند. صدها خانه را خاکستر کرد – هزار خانه.

همچنین یک تیتر بزرگ در یک روزنامه آمریکایی به نقل از یکی از فراریان آتش سوزی می گوید ما همه چیز را از دست دادیم!

آیا کلمه یونانی برای نوع کرونا کمتر رایج است؟

روزنامه فرانسوی و فیگارو نوشتند: آیا کلمات یونانی برای کرونا در شما تمام شده است؟ آلفا، بتا، دلتا، اومیکرون، به علاوه ترس از اروپا، ظهور کرونا. فراتر از آن، در سال 2022، بوریس جانسون باید کناره گیری کند و انتظار می رود دیوید فراست، جرمی هانت یا مایکل گوو منتظر باشند.

فرانسه اعلام کرد که به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا از اعتراضات پیش از انتخابات می ترسد. در همین حال، غرب که نگران روسیه و اوکراین است، تنش ها را تشدید می کند و تایوان به سمت چین روی می آورد.

اولین حمله، صنایع غذایی انگلستان است. امیدهای ماکرون برای سال جدید و یک انتخابات آسیب پایدار، سپرهایی هستند که اتحادیه اروپا از آنها مراقبت می کند.

زنگ به صدا درآمد

روزنامه بریتانیا و گاردین گزارش دادند: “مردم بریتانیا از اینکه قانون جدید، یعنی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، قفسه‌های فروشگاه‌ها را در لندن خالی کرده است، شگفت‌زده شده‌اند. در واقع، اینها اولین تأثیرات انتخاب خروج از اتحادیه هستند. از سوی دیگر، قوانین سخت‌تر به این معنی است که پارما، افزایش قیمت‌ها و کمبود کالاها با مسدود کردن واردات گوشت از ایتالیا یا اسپانیا یا تکه‌های پنیر نرماندی و زیتون سیاه از یونان. روی سر بوریس جانسون

بخش حاشیه:

ارتقای سلامت روان

نیویورک تایمز همچنین در مورد سلامت روان در سال 2022 نوشت: “چیزهای زیادی برای شادی و سلامت بودن در سال 2022 وجود دارد. در سال 2021، من ضربه روحی ناشی از ویروس کرونا را متحمل شدم و امیدی با واکسن کرونا وجود داشت.” روانکاوان همیشه توصیه هایی برای سلامت روان دارند.

اما مهمترین آنها یافتن “معنا” فعالیت های روزانه، تعیین اهداف و دستیابی به شادی از طریق آنهاست. حتی کارهای پیش پا افتاده در آشپزخانه یا اتاق لباسشویی، ساده ترین کارها را دنبال کنید. لحظه ای به مراقبه یا مراقبه اختصاص دهید و به طور خلاصه در مورد غم و اندوه فکر کنید تا بدانید که این یک واقعیت است و مهمتر از همه خوب است که با دیگران مهربان باشید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل