زرنگی تاج با آوردن کی‌روش

مهدی تاج با تمام حواشی هایش دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شد و سکان فروتبال ایران را به دست. او در وعده های انتخاباتی خود از بازگشت کی روش گفته بود و اکنون به وعده خود عمل می کند.

تاج با کی روش به توافق رسیده و حتی شنیده شده حکم برکناری اسکوچی را هم امضا کرده و هم امضا کرده است تاج با کی روش به توافق رسیده و حتی شنیده شده است.

تاج با این انتخابش دو هدف مهم دارد.

کارلوس کی روش یکی از معدود مربیان خارجی محبوب در ایران است. او ۸ سال سرمربی تیم ملی بود و نتایج خوبی با ایران در جام جهانی گرفل و ار آسکیا هم فقیه. در مقابل کی روش؛ برانکو دیگر مربی محبوب خارجی در ایران بود که نتایج درخشانش با پرسپولیس دل هوم ییان ی. اما در مقابل اختلاف بین کی روش و برانکو باعث ایجاد دو قطبی در فوتبال ایران شد. در آن زمان یا باید طرفدار کی روش می بودی یا برانکو.

حتی در آن زمان طرفداران افراطی برانکو علیه تیم ملی و منتظر شکست تیم کی روش بودند.

مهدی تاج به دلیل پرونده ویلموتس و قرارداد با این مربی و همچنین اتفاقاتی که وجود دارد، طرفداری اما با آوردن کی روش، هواداران را پشت خود می‌آورند و می‌توانند کارهایی را انجام دهند که آنلاین تاییدشان را انجام دهند.

از طرفی دیگر این روزها با حضور دوباره تاج در فدراسیون فوتبال، همه روی او زوم اما حضور کی روش در تیم ملی و داستان های این مربی، می تواند سایه روی مرد یک فدراسیون فوتبال بیندازد و فوکوس روی مرد پرتغالی باشد.

256 256

خروج از نسخه موبایل