سازمان ملل: خواستار تحقیقات کامل در ماجرای قتل دوگین هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک، به دنبال قتل دختر چهره نزدیک به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، سازمان ملل متحد دوشنبه شب به وقت تهران خواستار انجام تحقیقات کامل در این زمینه شد.

به گزارش خبرگزاری «یونایتد نیوز ایندیا» «استفان دوجاریک» سازمان ملل متحد خواستار تحقیقات کامل برای روشن شدن حقایق به قتل «داریا دوگین» فرزند «آلکساند دوگین» فیلسوف و چهره به پوتین نزدیک شد.

سازمان ملل متحد در نشست خبری اظهار داشت: «ما خواستار تحقیات کمدامل برای پی» اردن بری اظهار داشت:

ه دال ق خ اد »ر ث ث ث ث اث ا فج« «« ««»» س ا ای عام واک رای جام یام

ر ای رال ر ز ا ا اعام که ر اساس ا ات اجام جای ت ط س س ا اک ا اک اام اام. سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که عامل این جنایت یک شهروند مردم اسن است که به ی

بر اساس این گزارش، وبگاه شبکه «سی‌ان‌ آن» نیز در گزارشی در این زمینه دوگین را نویسنده، فیلسوف و چهره‌ای توصیف کرده است که اثری را بر رئیس جمهور روسیه داشته و از وی به عنوان «مغز متفکر پوتین» یاد کرده است.

مقامات روسیه روز یکشنبه گفتند که پس از کشته شدن دختر فیلسوف با نفوذ و ملی‌گرای روسیه، بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در حومه مسکو، تحقیقات درباره قتل آغاز کرده است.

ک هات یه که اساس ش ی ی ی ی ای ب ای ا افجار د ر ا ا ا کش تحقیقات روسیه سپس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با در نظر گرفتن کمیته‌ها، تحقیقات بر این باور است که این جنایت از قبل برنامه‌ریزی شده و ماهیت دستوری داشته است».

جمهوری روسیه نیز به والدین «داریا دوگین» تسلیت گفت و این اقدام را جنایتی رئیس جمهور روسیه نیز به والدین «داریا دوگین» کرد. «وای ی» »ر پیای ت ی:« «طف طف و و ن ا ا ض اض گی و جان و ناپذی ب ر اد،» »» ».

رئیس جمهور روسیه این جنایت را «شریر و بی رحمانه» نامید و داریا دوگودین را فردیو افردی باهوشی ی رئیس جمهور را «شریر و بی رحمانه»

این ترور در حالی رخ داد که فشارهای همه جانبه غربی به رهبری دان ا مرماک ڌکه ارو کیه این ترور در این ترور داد که فشارهای همه جانبه این ترور است.

تشدید فشارهای آمریکا و غرب علیه روسیه کار را به جایی رساند که «تولسی گابارد» نماینده سابق عضو مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ گفته بود: «بایدن از درگیری در آمریکا برای تغییر رژیم در روسیه و رژیم غذایی رژیم غذایی. استفاده صنعتی می کند.»

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل