سایت های خرید و فروش خودرو در ایران

1 کارنامه | دستیار مطمئن شما در خرید و فروش خودرو

معرفی کارنامه

نقد و بررسی سایت کی خوبه: کارنامه، محصول جدید «دیوار»، با ارائه سرویس‌های «فروش سفارشی خودرو»، «خرید خودرو با ضمانت کارنامه»، «کارشناسی خودرو و مشاورهٔ قیمت در محل» و «تخمین آنلاین قیمت خودروهای صفر و کارکرده» دستیار مطمئن شما در خرید و فروش خودرو به شمار می‌آید. کارشناسان با تجربهٔ فنی، فروش و حقوقی کارنامه در تمام مراحل خرید و فروش خودرو در کنار شما هستند.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم

  2همراه میکانیک | مسیری مطمئن برای خرید و فروش خودرو

معرفی همراه میکانیک

بهترین سایت ها: در سال ۱۳۹۲ همراه‌مکانیک توسط جمعی از متخصصین حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی، شروع به کار کرد. چشم‌انداز اصلی ما این بود که روزی تبدیل به کامل‌ترین مرجع خدمات خودرو در کشور شویم تا هر شهروند ایرانی بتواند صفر تا صد خدمات مورد نظرش در حوزه خودرو، از مشاوره تخصصی خرید و فروش، تا خدمات خودرو در محل را با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن از ما دریافت کند.

اعتماد صمیمانه شما در این سال‌ها دلیل پیشرفت و اعتبار ما بوده و ما با تکیه بر تخصص و دانش کارشناسان مجرب همراه‌مکانیک توانستیم این اعتبار را تحقق ببخشیم. امروز تمام تلاشمان بر این است که در آینده ای نزدیک، نامی آشنا و همراهی مطمئن برای هر ایرانی در حوزه خودرو باشیم و باور داریم که آن روز خیلی دور نیست.

مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک

 3خودرو 45 | فروش خودروی شما فقط با ۱ بار مراجعه

معرفی خودرو 45

خودرو۴۵ شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما در این شرکت، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب به فروش می‌رسانند. این شرکت به‌عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع‌تر، امن‌تر و شفاف‌تر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد.

فروش خودرو به شیوه‌های سنتی ممکن است، مشکلات و سختی‌های فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد؛ تا جایی که معامله خودرو از این طریق به فرآیندی پردردسر، وقت‌گیر و از همه مهم‌تر نامطمئن تبدیل شود.

ما در خودرو۴۵ سعی داریم با تکیه بر دانش فنی، کادر مجرب و سبک منحصر به فرد، مشکلات مربوط به معاملات خودروهای کارکرده باسایر روش‌ها را تا حد چشمگیری کاهش داده تا وسیله نقلیه شما در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسد.

 4ماشین بانک | خرید و فروش خودرو، مطمئن و آسان

معرفی ماشین بانک

ماشین بانک در راستای بهبود عملیات خرید و فروش خودرو در اختیار خریداران و فروشندگان خودرو قرار گرفته تا کاربران بتوانند در این زمینه به آسان‌ترین و مطمئن‌ترین شکل معامله کنند. هدف ماشین بانک ایجاد سهولت و اطمینان در فرآیند خرید خودروی مناسب برای خریداران و همچنین فراهم کردن بستری مناسب برای فروش خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای فروشندگان می‌باشد.

تیم کارشناسی ماشین‌بانک متشکل از حرفه‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان خودرو، خریداران و فروشندگان خودرو را یاری می‌کند تا از خرید و فروش خودرویشان متضرر نشوند و خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 5دورهاتو | سامانه تخصصی خرید، فروش و معاوضه خودرو

معرفی دورهاتو

شرکت جهان خودرو قائم با سابقه ای درخشان در زمینه خودرو و قطعات خودرو نیازهای بازار ایران را شناسایی و در سال ۱۳۹۷ اقدام به راه اندازی وبسایت Dorhato.com که پلتفرمی برای انجام تبادلات تجاری داخل کشور از طریق ارائه خدمات به کلیه خریداران و فروشندگان سراسر ایران می باشد، نموده است.

این وبسایت با ارائه لیستی از فروشندگان با موقعیت های جغرافیایی مختلف، خدماتی را به شما ارائه می دهد که امر خرید و فروش داخلی را تسهیل می سازد. همچنین به فروشندگان محصولات این امکان را می دهد که با خریداران و مخاطبان خود در ارتباط باشند و همچنین به خریداران کمک می نماید محصولات مورد نیاز و فروشندگان را با سرعت بیشتری پیدا کنند.

 6سوییچ | خرید و فروش خودرو کارشناسی شده

معرفی سوییچ

مشکلات و دردسرهای خرید و فروش خودرو، ایده سوییچ را خلق کرد. به همین سادگی! این ایده در شرکت پارسا موتور سامان متشکل از افراد حرفه‌ای، متخصص، خوش فکر و با سابقه شکل گرفت تا با این سوییچ طلایی کاستی ها و پیچیدگی های معاملات خودرو از خرید و فروش گرفته تا معاوضه و خدمات برای همیشه رفع شود و با کاهش دردسرهای خرید و فروش خودرو یک تجربه شیرین به مشتریان هدیه شود.

سوییچ مسیر معاملات خودرو را شفاف، ساده، امن و کوتاه می‌کند. حالا ما با این سوییچ کارآمد، برای مسائلی که دغدغه شماست چاره اندیشی کرده ایم. البته شما هم می توانید برای ایجاد تحولات بزرگتر ما را در این مسیر همراهی کنید . با افتخار پذیرای خواسته‌های شما هستیم.

مزایای خرید و فروش خودرو با سوییچ

برای خرید ماشین دست دوم می‌توانید از خدمات شرکت‌ها و سایت‌هایی که در این مطلب معرفی شده و در امر کارشناسی خودرو می‌توانند به خریدار کمک کنند استفاده نمایید.

در این مطلب شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش ماشین دست دوم فعالیت می‌کنند و همینطور کارشناسی خودرو را انجام می‌دهند معرفی شده‌اند.

خروج از نسخه موبایل