«سایکودرام» روشی برای مقابله با بزه است

گزارشگر یک/قزوین بازیگر مستند خط باریک قرمز گفت: «سایکودرام» یک روش برای مقابله با بزه است که در تمام دنیا انجام می‌شود و نوجوانان در مواجهه با سایت‌کودرام فیزیک و عواطف دیگر و دیگری را می‌شناسند و یاد می‌کنند به فیزیک و عواطف دیگری احترام بگذارند. :

توماج دانش بهزادی دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در حاشیه اکران مستند خط باریک که به همت حوزه هنری قرمز قزوین در سینمای بهمن برگزار می‌شود، گفت: سایت‌کودرام یک روش برای مقابله با بزه است که در تمام دنیا انجام می‌شود و نوجوانان در مواجهه با سایکودرام فیزیک و نوجوان هستند. عواطف دیگر و دیگری را می‌شناسند و یاد می‌کنند به فیزیک و عواطف دیگرام بحتر.

ی اظهار می کند: «« «بایک»»»» ز از د که ا طفی طفی طفی طفی طفی طفی طفی ا ا ا ا ی و زیگان ی ای ی ای.

این بازیگر افزود: زمانی که به زندگی شخصی جوانان بزه نزدیک شدم، متوجه شدم که شرایط محیطی کودکان و نوجوانان بزه به ابزارشان برای بقای خشونت تبدیل شده و اگر بلد نباشند، خشن حتماً بازنده میدان هستند.

وی بیان کرد: در سیستم فرهنگی، تربیتی، آموزشی و نگاه قانونی و قانونگذاران باید این شناخت به‌وجود آید که کودکان بزه قابلیت اصلاح و بازگشت به جامعه را دارند.

دانش‌بهزادی گفت: موضوع دیگری این است که کودکان و نوجوانان باید یاد بگیرند، زمانی که با معضل روبه‌رو می‌شوند، چگونه رفتار کنند و حتی در این زمینه باید ببینند.

وی روش سایت در هنر را روشی در امر آموزش دانست و افزود: متأسفانه در کشور دارای فقر فرهنگی است و این موضوع باعث کاهش و افزایش آن می شود.

این بازیگر در پایان بیان کرد: در تلاش هستیم تا مستند خط قرمز ۲ را بسازیم اما در حال حاضر در این مسیر با یک سری موانع و سنگ‌اندازی‌ها مواجه هستیم که امیدواریم هر چه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل