سرانه فضای آموزشی در اردبیل کمتر از میانگین کشوری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کلام‌اله صفری چهارشنبه در بازدید آموزش و پرورش شهرستان نمی‌نمود: همه متولیان در افزایش فضاها و امکانات آموزشی در اردبیل آماده شده است.

وی توضیح داد: امروز با روحیه جهادی آموزش و پرورش استان به بزرگگاه سازندگی تبدیل شده و امیدآفرینی بر پایه منویات مقام معظم رهبری و ایران قوی در دستور کار ساخت کارآموزی و تربیت استان قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه همه متولیان تعلیم و تربیت در همه احوال با خدا می‌کنند، گفت: پیام بزرگ سند تحول بنیادین، مدرسه بصیرتی با حیات طیبه و تربیت نیروی انسانی در تربیت نظام اسلامی است.

صفری ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی با نصیب برابر آموزشی را یک برنامه ویژه و اجتماعی برای آموزش و پرورش دانست و افزود: در سراسر استان باید مدیران مدارس و مدیران به این امر همت داشته باشند و آموزش و پرورش را همگام به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش دانش‌آموز آرمانی است، خودان کرد: با این تربیت می‌توان آینده این نظام اسلامی را تضمین کرد و عرصه تحول، باوری اتکال به بومی را به مصداق واقعی کلمه معنا کرد.

صفری با تبریک فرا رسیدن هفته، این شجره طیبه را نماد غیرت، شجاعت، ایمان و عشق دانست و اضافه کرد: بسیج منشأ خدمت و برکات کم‌نظیری در عرصه انقلاب و ایران اسلامی بوده و مایه امید مردم شود.

وی با قدردانی از ارتقای رتبه‌ی کنکور و میانگین نمرات منطقه نمی‌تواند امیدواری کند که با ادامه فعالیت‌ها شاهد رشد رشد در شهرستان‌ها و جایگاه فرهنگی نیستیم.

در ادامه این بازدید امام جمعه شهرستان نمین به نقش علم و دانش در اصلاح جامعه و توسعه عنوان آن اشاره کرده و علم را به سرمایه ثابت و مطمئن در قدرت و ایمان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده بیان کرد: شهرستان‌های ادب‌پرور و فرهنگی نمی‌توانند بیشتر در دانشگاه‌های معتبر وارد شوند و دانش‌آموزان باید با تلاش بیشتر و آموزش و پرورش با ارائه ویژه برنامه‌های کنکوری و تقویتی، در ارتقای هر چه بیشتر آن تلاش کنند.

خروج از نسخه موبایل