سلفی با تهران – گزارشگر یک

حضور با حضور در مکان‌های معرفی شده می‌تواند با گرفتن عکس سلفی شود.

به گزارش گزارشگر یک به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در تعطیلات نوروز 100 نقطه مهم گردشگری شهر تهران را در برنامه چالش «تهران با تو» معرفی کرده است. این برنامه با کمک معاونت گردشگری اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان تهکان کرای کی کران – سای

احمد زارعی مدیر چالش تهران با تو گفت: 100 نقطه گردشگری در تهران از طریق سایت فرهنگسرای تهران به نشانی https://tehran.farhangsara.ir با مسیریابی مناسب به طبیعت معرفی می شود که مردم با حضور در این 100 نقطه مکان معرفی می شوند. گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده در مسابقه تهران با تو شرکت کنند.

او گفت: هر چقدر تعداد بازدیدهای عکس بیشتر باشد شانس برنده شدن برای شرکت کتندگان نیز.

در این برنامه 40 میلیون تومان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین جایزه ویژه نیز به عکسی از موضوعات محیط زیستی مرکز گردشگری تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان از اول تا 25 فروردینماه می توانند عکسهای خود را ارسال کنند که اسامی افراد برگزیده در مراسم اختتامیه چالش تهران با تو 18 اردیبهشت 1401 در فرهنگسرای تهران اعلام خواهد شد.

شماره علاقمندان به شرکت در این چالش باید انتخاب عکس را در دو قاب عمودی و افقی همراه با نام و نام خانوادگی و تلفن تماس خود را به واتس آپ فرهنگسرای تهران به 09352502785 یا به اینستاگرام «تهران با تو» به نشانی Tehran.bato ارسال کنند. .

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل