«سید حسام بنی فاطمه» رئیس حوزه هنری گلستان شد

گزارشگر یک/گلستان طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری کشور، «سید حسام بنی فاطمه» رئیس این مجموعه در است.

هر جا کلمات و زبان هرچه تلاش کرده اما به فرجامی نرسیده و قاصر از بیان و انتقال پیام و رسالت بی شک تنها این زبان هنر است که یک تنه به میدان آمده و نقش آفرینی می کند.

حال اگر این هنر در بستر تفکر و منش انقلابی و در سیطره افق انقلاب پیش برود بدون تردید خروجی جستجوها و حرکت ها خواهد بود همان زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

از این رو در زمانی که حوزه هنری در ساعت گلستان برای نیل به هدف اهمیت دادن به این نهاد مهم و اثر بخش را از دست داده بود تدبیری تا با حضور جوانان انقلابی، مومن و هنر فهم شتاب بخشی در این مجموعه به مقصود رسید. شود.

امروز بود که در اولین روزهای کاری رسمی سال 1401 با حکم محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور، «سید حسام بنی فاطمه» مدیر جدید حوزه هنری استان گلستان شد.

در سوابق کاری وی، معاونت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی در استان گلستان، ریاست اداره فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی و مشاور جوان مدیران کردکوی دیده می شود.

مراسم تکریم محمود خواجه نژاد و معارفه سیدحسام بنی فاطمه روز چهارشنبه 17 فروردین ساعت 9 صبح با حضور رئیس حوزه هنری کشور در سینما عصر جدید گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل