شناسایی توانمندی‌های افراد معلول خدمتی ماندگار است

گزارشگر یک/ کرمان رئیس جمهور بهزیستی کرمان اعتمادسازی و شناخت توانمندی های معلولان را خدماتی ارزشمند و ماندگار می داند.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از روابط عمومی وزارت رفاه کرمان، در کمپین همدلی که امروز در شهر کرمان برگزار شد، بیش از 1000 سبد کالا به ارزش هر سبد بیش از 500 هزار تومان و سلامت به ارزش هر بسته 1000 تومانی و بیشتر 60 هزار تومان است. کالا گنج 28 دی به نقل از گزارشگر یک، 200 پکیج بخاری، 230 تخته پتو، 60 رول نایلون ضخیم، مجموعاً 2 میلیارد ریال لباس زمستانی و … ملزومات و لوازم خانگی و … اهداء به سیل زدگان جنوب شهرستان عاطفه آبشار توسط کمپ های محرومیت زدایی و خیریه در استان.

در این مراسم علیرضا وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اهمیت فعال بودن و مسئولیت پذیری خیرین و سازمان های مردم نهاد در ساماندهی شرایط بحرانی و سخت، گفت: با آگاه کردن مردم از مشکل حل می شود.

وی درباره توانمندی‌های بالقوه جامعه هدف گفت: معاونان و خیرین باید در جهت کشف و پرورش توانمندی‌های جامعه هدف تلاش کنند چرا که می‌تواند ابزار بسیار مؤثر و قدرتمندی برای بهبود وضعیت باشد.

مدیرعامل بهزیستی کرمان گفت: امیدواریم این خدمات تداوم داشته باشد و با کمک و حمایت های هدفمند، مسیری استثنایی و ماندگار برای استقلال برای نیازمندان و نیازمندان جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل