«صد ثانیه با هنر»؛ پرترافیک‌ترین روز جشنواره در پردیس سینمایی ملت

آنا منتشر کرد؛

«صد ثانیه با هنر»، در این قسمت به اتفاقات روز نهم جشنواره فیلم فجر مربوط می‌شود. روزی که فیلم‌های «در آغوش درخت»، «غریب»، «وابل» و «گل‌های باوارده» به نمایش درآمدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پادکست‌هایی با محوریت مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری روز از سوی آنا در قالب «صد ثانیه با هنر» منتشر خواهد شد.

«صد ثانیه با هنر»، در این قسمت اتفاقات نهمین روز از جشنواره فیلم فجر را بررسی می‌کند، روزی که با اکران ۴ فیلم پرترافیک‌ترین روز جشنواره امسال بود، آن هم در روزی که برف و کولاک راه رسیدن به پردیس سینمایی ملت را برای اهالی رسانه و منتقدان بسیار سخت کرده بود. 

فیلم اول «در آغوش درخت» بود، اثری که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در ارومیه ساخته شده بود و فضای دلنشینی داشت. بازی خوب بازیگران کودک و نوجوان این فیلم که پسر و برادرزاده کارگردان بودند، برگ بزنده این فیلم بود. 

«غریب» محمدحسین لطیفی کارگردان شناخته شده کشورمان فیلم دوم روز نهم بود، اثری جنگی با صحنه‌های اکشن خوب و کارگردانی قابل قبول که احتمالا از فیلم‌های مهم روز اختتامیه خواهد بود. 

فیلم سوم «وابل» بود که از ضعیف‌ترین آثار جشنواره امسال بود. معمولاً هر سال آثاری در جشنواره هست که مشخص نیست چرا در جشنواره حضور دارند، «وابل» یکی از همان دست آثار است. 

فیلم آخر «گل‌های باوارده» بود، اثری به کارگردانی مهرداد خوشبخت که بعد از عدم اکران در موعد مقرر به جشنواره رسید و توانست نظر اکثر تماشاگران را نیز به سمت خود جلب کند. 

در ادامه «صد ثانیه با هنر» را با موضوع اتفاقات روز نهم جشنواره فیلم فجر بشنوید:

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل