‎صنعت برق در سال جدید فرصت استراحت ندارد

وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق در سال جدید فرصت اقامت ندارد، از برنامه ریزی وزارت نیرو برای نیروگاه های تولید برق تا تابستان 1401 خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک، علیاکبر محرابیان امروز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های تعمیراتی و تولید واحدهای بخاری نیروگاه بندرعباس، در جمع کارکنان این نیروگاه، همزمان با سال نو، اظهار کرد: در سال جدید بر اساس برنامه ریزی هایی که سال پر باری برای صنعت آب انجام شده است. و برق کشور خواهد بود که در این راستا در حوزه برق دارت تمام نیروگاه های آن شورماد ام شور، ا 140

وی اضافه کرد: علاوه بر این، طرح های توسعه نیروگاه های متعددی در مناطق اقصی کشور در اجرا است که بر اساس این پیش بینی حدود 6 هزار مگاوات توان نیروگاهی کشور را به نیروگاه های حرارتی، تغییرپذیر و ارتقای توان نیروگاه های موجود اضافه می کند. فاصله بین تولید و مصرف به نحوی کاهش پیدا کند.

محرابیان دسته کشوران کرد: در حوزه برق، بهخاطر شرایط، فرصتی برای حفظ وجود ندارد و امیدواریم که با جستجوی جمعی بخشی از عقب ماندگی هایی که در سال های اخیر به سرعت جبران شود.

وی بیان کرد: در حوزه آب پروژه های متعددی پیش بینی شده است که بخشی از این کروژه ها در ماه های گذشته فعال و بخشی هم فعال و بخشی هم فعال و بخشی هم فعال در سال 1401 فعال خواهد شد.

محرابیان در پایان با اشاره به برنامه ریزی وزارت نیرو برای شهرهای دارای تنش‌آبی عنوان کرد: در حوزه آبرسانی به روستاها و شهرهایی که دارای تنش آبی هستند، جستجو می‌کند پروژه‌های متعددی را در سال جدید به مراحل بهره برداری برسانیم تا مشکلات این حوزه نیز مشخص شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل