صنفی کردن برخی اعتراضات از اهداف دشمنان نظام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام منصور امامی ظهر چهارشنبه در نشست اصناف و بازاریان ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تاجر و بازاری که می‌توان با رعایت حلال و حرام، مبارزه با کم فروشی و مردم داری به اقتصاد بود. کمک کند اسلامی، جزوه ارکان حکومت اسلامی و تمدن دینی حساب می شود.

وی اضافه کرد: در بازاری که طبق روایت شیطان اولین کسی است که وارد می‌شود و به عنوان نفر از آنجا می‌شود، یک تاجر و بازاری وقتی حلال و حرام و انصاف می‌شود را رعایت می‌کند، می‌شود حبیب الله، و بهتر است خارج شود. از شما بازاریان که به اقتصاد جامعه اسلامی می‌بخشید تشکر کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: اسلام اقتصاد، پول و بازار را ستون جامعه عنوان می‌کند و اگر در جامعه این موارد مختل شود، آن جامعه می‌گیرد و به همین دلیل است رسول مکرم اسلام فرمودند: أَکرِمُوا الْخُبزَ و نان در اینجا کنایه از اقتصاد است و مهم است و دارای برکت می‌باشد و همه باید به این موضوع اقتصاد توجه کنیم که باید جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: غالباً در فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی بازار و مسجد در کنار هم قرار دارند و نمونه آن امام اصفهان است که دور تا دور آن بازار و در اطرافش و مسجد ساخته شده است، و درس این نوع ساخت و ساز است. که دنیا و آخرت در اسلام از هم جدا نیست و مصداق اتمّ آن بازار مسلمین است که بر اساس فقه اسلامی بنا شده باشد.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند؛ «لَیْسَ مِنَّا مَن تَرَکَ دُنْیَاهُ لآِخِرَتِهِ وَ لاَ آخِرَتَهُ لِدُنْیَاه» از ما کسی نیست که دنیای خود را آخرتش و آخرت خود را برای دنیا ترک کند، یعنی هر کدام که دارای ارزش می باشد و می تواند به اسلام باشد. خرید و فروش مربوط به اقتصاد نامگذاری شده و معنای اقتصاد هم در زندگی است که می‌توان با این تجارت یک جامعه عادالر.

وی ادامه داد: ما وقتی به زندگی انبیای الهی می‌نگریم می‌بینیم که در جایی که تجارت پیشه کرده‌اند و این نشانگر در هم تنیدن دنیاست و در اسلام است و نماد آن بازاری مؤمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی غربی تاکید کرد: امروز یکی از دشمنان آذربایجان این است که اعتراضات و اغتشاشات را صنفی کند و ارومیه و آذربایجانغربی در تاریخ خود زخم‌های متعددی برداشته شده است که نمونه آن جیلوق، توطئه مارشیمون، کشیش آمریکایی مستر شیت معروف به قصاب مردم ارومیه است. و اسماعیلیتکو است که مردم ارومیه را مظلومانه سلاخی می کنند و می خواهند به تاریخ ارومیه نگاه کنند و می بینیم که بزررگان شهر را در کنار مسجد مناره قتل عام کنیم، خون گریه می کنیم.

وی خاطر گفت: بسیاری از پدران ما و بزرگان این شهر برای دفاع از ارومیه قتل عام شدند و تاریخ این را نشان دادند که وقتی دشمنان به ما مسلط شدند، به قدری مردم را قتل عام کردند، کسانی که محصولات کشاورزی را پیدا نکردند را جمع آوری کردند. آوری کند، خاصیت دشمن این است که به غیر و کبیر رحم نمیکند.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: چند سال قبل در دوران جرج بوش، برنارد لوئیس یک یهودی تاریخ دان و مشاور رئیس جمهور وقت آمریکا نقشه ایران را کشیده و آن را به ۶ کشور تبدیل کرده است و زمانی که آمریکا به حمله به هفت کشور می پردازد. مدنظر خود، به جز جمهوری اسلامی ایران مورد حمله نظامی قرار داد.

وی تصریح کرد: دشمنی غرب با ایران به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه محدود نمی‌شود بلکه به ۲۵۰۰ سال قبل و دوران هخامنشیان بر می‌گردد و این یک موضوع تاریخی است و در دوران قاجار هم این دشمنی پیدا می‌کند که در آن زمان‌ها اصلا خبری از حکومت است. اسلام و ولایت فقیه نبود و نظام سرمایه داری غربی اینگونه است که هر کجا سیاستش اقتضا کند ورود پیدا می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی پیشنهادان کرد: استقلال آمریکا کمتر از 25 سال است که 22 سال آن را در جنگ بوده و تقریباً در همه قاره‌های جهان نظامی و فتنه انگیز داشته است و امروز نیز هر کجا حضورش اقتضا کند وارد خواهد شد.

ویان کرد: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که ایران قلب انرژی جهان است و از نظر جغرافیایی و موقعیت اقتصادی فوق‌العاده دارد و اگر به آن ورود پیدا کند انرژی دنیا را مدیریت خواهد کرد و همچنین بر آن هفت درصد از جهان در ایران قرار دارد. دارد و ما در کمربندی مس قرار داریم و داریم ۸۵ میلیون نفر بازار بهترین موقعیت برای آمریکاست و به همین دلیل پهلوی را تا خرخره مسلح کرد تا کسی حق ورود به ایران باشد و وقتی شاه به زمین خورد غرب را به شدت ترسید که اگر این اتفاق افتاد. در دیگر کشورها نیز بیفتد آمریکا نابود خواهد شد.

حجت الاسلام امامی عنوان کرد: امروز هر کسی چه کمونیست‌ها، مسلمین، لایک‌ها و… خاه م ب اش و ماف آ یک یک یک ی ز ز ز غ و یک اباآ خ خ ه یج یج اد اغ اش اش ات ات ات نقشه‌های دشمن و غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی است و برای ساخت یک شبکه ماهواره‌ای علیه ایران ۲۵۰ میلیون دلار هزینه می‌کند و شبکه‌های ماهواره‌های امپراطوری رسانه‌های غرب در طول ۲۴ ساعت بیش از ۱۵۰۰ ساعت برنامه بر علیه ایران تولید می‌کند و امروز ما با یک جنگ جنگی. تمام عیار هوشیار است و حتما باید با هم افزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن قدم برداریم.

وی گفت: تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که دوره‌ها و جلسات اقتصاد و بازار اسلامی، جنگ شناختی و اقتصاد اکن زلازار دبیری رابا بای.

خروج از نسخه موبایل