طرح شبکه همیاران مردمی دولت در راهداری خراسان جنوبی اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده بیان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، طرح شبکه همیاران مردمی در بخش راهداری خراسان جنوبی در سراسر کشور. آغاز می شود.

وی با اشاره به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس)، گفت: همه هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای به‌ویژه، رانندگان حرفه‌ای می‌توانند مشکلات مرتبط با ایمنی را داشته باشند که نیاز به اقدام سریع را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش می‌دهند. .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول طرح شامل گرفتن و اصلاح چاله‌های مخاطره‌آمیز در راه‌ها، پاکسازی و مکان‌های علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام از سطوح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب هستند. از تابلوها و علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاسای تند فاتقد علائم کاف.

وی یادآور شد: رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره‌آمیز، ساخت مقاطع حادثه خیز، ایمن سازی تقاطع منجر به حادثه یا انسداد جاده ها دسترسی غیرمجاز نیز از موارد دیگر قابل گزارش در فاز اول این طرح است.

جال اه اظهار داشت: باغ ب ۱۷ هزار م اواع راه اس ا ا ی یه یه ا ا ا ا که فاظ و فای واب اس.

خروج از نسخه موبایل