عضو ائتلاف فتح عراق: ترورها از خارج عراق هدایت می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک، «علی الفتلاوی» از اعضای ارشد ائتلاف الفتح عراق امروز (پنجشنبه) گفت که عملیات ترور و آتش سوزی های اخیر از سوی دیگر برنامه های خارجی و مزدوران داخلی آن اجرا می شود.

الفتلاوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که هر زمان گشایش یا موفقی در عراق رخ می دهد، این می شود با هدف بر هم زدن امنیت و ثبات شروع می شود و زمانی که یک موفقیت سیاسی یا اجتماعی به وجود می آید باید وجود داشته باشد که برخی از آنها به شکل مصنوعی ایجاد می شوند. را موفقیت‌ها را خنثی کند.

الفتلاوی افزود: «این گونه تصور برای امنیت کشور است، اما وحدت و یکپارچگی گروههای سیاسی حامی دولت محمد السودانی تمام این جستجوها را با شکست مواجه می کند و اگر چنین تهدیدی در روزهای آتی افزایش می یابد، بی شک عاملان آن کشف و مجازات هستند. خواهند شد».

آشه ای ی یای ع قی قی ه یک آ یک آ یک یک ن ن ن ن «« «« «»»» ا ا ا ا ا ا ا ی ه ز ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا.

ر ه آتا «ی اع» خ »ه ای های زاه یاق یایه ی ص یک ه آ یک ا ای یاق یاز زاز زاز زاز زاز خاز

او: لاشی رای ت ‌ ر ی د ف و شان آ ات اس ااع راع ه و یان.

دوم: هرکسی که این کار را انجام دهد، یک عنصر مزدور بدون وجدان بورون استی وگرنه چگان هر کسی کار را انجام دهد، یک س. در هر دو صورت دولت باید هرچه سریع‌تر دست به جنایتکاران بزند و آن‌ها را در هر دو صورت دولت سریع‌تر دست به هر جنایتکاران بزند.

حزب‌الله عراق برای متهمان قتل این تبعه آمریکایی در حالی است که رسانه‌های سعودی از جمله الشرق الاوسط و العربیه، شب گذشته بدون هیچ سند و مدرکی مدعی شدند که گروه «اصحاب الکهف» از گروه‌های مقاومت عراق دست به این اقدام زدند و آن را انجام دادند. را بر گرفته شده است.

ر عیسا «د شیاع الای» خ ر ق ق ق ر ه ش ر ک ا ا ی ی ی ی ی ی ی ی : « « ای جای جای ای ای ای . امنیت برای ما خط قرمز می‌شود و هر کسی که بخواهد با پرونده‌های امنیتی ما را محک بزند، باید به او گفت که دست از تلاش بردارد، چرا که به نتیجه نمی‌رسد».

یک منبع امنیتی در کشور عراق شامگاه دوشنبه خبر داد که یک شهروند آمریکایی شور عراق شامگاه دوشنبه خبر داد که یک شهروند آمریکایی یک


«استیفن ترول» تبعه آمریکایی که روز دوشنبه، افراد ناشناس ترور کردند.

ای م گف: افاد م ناش ه س م ی اد طقه ا اکاه م غاد یاد زی زی زی ب شی ض اض شی شی شی شی شی شی. ساعای ، ، ااب ر از ق ز از های م ک اناداگز داش که ز از اف ای

صفحه رسمی نیروهای مسلح خود را در صفحه توئیتر نوشت: اریک چیرونگ امروز شربی دی ار تیدی ار کانادا در صفحه توئیتر رسمی نیروهای مسلح کانادا در حال حاضر تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است. بیشتر در مورد این دو حادثه از برخی از مقامات عراقی منتشر نشده است.

پایان پیام/ص




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل