فروش زمین به اتباع خارجی در مزارع مازندران/پای دلالان در میان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، گروه استان ها: رد پا ور سیستم های آبیاری را می توان در زمین ها و اراضی بایر و راکد کشاورزی و صنعتی مازندران یافت. می چرخش و سرنخ های معامله در دست غریبه ها و دلالان خارجی است. بوروکرات ها مثل همیشه نفی و اصل مشکل را پاک می کنند. اما این همه حقیقت و ریشه نیست. پیدا کردن برخی از معاملات مایل ها از استان فاصله دارند.

بحث تغییر کاربری و ساخت و ساز هیچ ربطی به این دولت ندارد و امسال و پارسال ماجرا به قدری طولانی شده که اکثر خارجی ها یا خریداران خارجی با امضا و امضای سرمایه گذار وارد می شوند یا کارخانه یا تولید مورد نظر را می سازند و استخدام می کنند. طرح. زا و بالاخره واسطه های خودی کارچاق و در نهایت به دلایل مختلف زمین و مزارع بایر انجام نداد یزرع همان طور که هست می ماند و به جای گیاه، ویلا می روید.

تغییرات کاربری اراضی کشاورزی همچنان ادامه دارد

از جلسات با شرکت های تجاری می توان برای خرید و فروش زمین یا ویلا برای مهاجران استفاده کرد. تابلوی راهنما و افراد غیر بومی مشاهده کرده اند که این صنوف دارای تابلوهای گردشگری در غرب قلعه و تابلوهای کشاورزی و صنعتی در شرق می باشد.

علیرضا برزگر، نایب رئیس اتحادیه املاک ساری با اشاره به اینکه مشتریان خارجی دارم که می خواهند زمینم را بخرند، می افزاید: این فرد قصد داشت در آنجا کارخانه بسازد و ما از این مشتریان کم نداریم.

شرکت در کار فروش زمین/ دلالی به خارجی ها در مزرعه مازندران

وی در گفتگو با آنلاین گفت که این یک خارجی بوده که زمین را به صورت فعال از طریق دلال خریداری کرده است. تابلوی راهنما ما می خوریم

خارجی ها اغلب املاک و مستغلات را خرید و فروش می کنند. تابلوی راهنما ما می خوریم

وی افزود: اما در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش، به نام کارگزار داخلی ثبت و منتقل می شود.

طی چند سال گذشته سرمایه گذاری خارجی زیادی در مازندران صورت گرفته است و بر اساس آمار مرکز سرمایه گذاری خارجی مازندران، موارد قابل توجهی منجر به تحقق سرمایه گذاری نشده و عرصه بلاتکلیف مانده است.

علی اسلامی یکی دیگر از تاجران غرب مازندران به مسائل احیای ساختمان و ویلا در برخی نقاط کشور اشاره کرد. ویلا و زمین.» هزار متری شمال، کلید آپارتمان یا خانه در پایتخت یا جاهای دیگر تحویل داده می شود.

وی به خبرنگار آنلاین گفت: موضوع ناب بارها تکرار شده است و حتی می توان تبلیغاتی را در فضای مجازی مشاهده کرد.

دلالان زمین صنعتی می فروشند

علاوه بر خرید و فروش مزارع برنج و زمین های زراعی، دلالان و دلالان گری غارت زمین های صنعتی از دیگر مشکلات مشاهده شده در استان مازندران است و برخی دلالان زمین های صنعتی را با قیمت های گزاف می فروشند. ضرب معامله می کنند و در نهایت به سازنده ویلا می فروشند.

حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان هنوز مازندران در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به ورود برخی دلالان برای خرید و فروش زمین های صنعتی راکد گفت.

وی از کمبود زمین صنعتی در استان گفت: گری در نهایت تولید را شروع می کنند چون ما با مشکل مواجه می شویم.

علاوه بر این، مجتمع صنعتی اعلام کرد برای جلوگیری از دلالی و فروش زمین های صنعتی راکد، قرارداد را فسخ می کند.

جهاد کشاورزی: ​​فروش خارج از کشور نداریم / امور اراضی: منع قانونی دارد

عزیزالله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این موضوع را تکذیب کرد و گفت: قبلاً چنین مواردی وجود داشته است.»

اما بهرام درخشان، دبیر اراضی جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: درباره ی او وی گفت: «در دهه 80 یک مورد خرید و فروش زمین های کشاورزی در محمودآباد و کلادسوت به خارجی ها وجود داشت.

وی گفت: ثبت املاک و ممنوعیت های قانونی امکان ثبت معاملات با اتباع خارجی را در دفتر رسمی غیرممکن می کند. وی گفت: زمانی که این معاملات به صورت غیر رسمی یا با واسطه انجام می شود، چندین قطعه زمین خرید و فروش می شود.

وی در عین حال با اشاره به ورود سایر استان ها برای خرید زمین از استان های شمالی و مازندران، گفت: مشتریان زیادی هستند که به دلیل مسائلی مانند تغییر اقلیم و شرایط آب و هوایی مساعد تمایل به خرید زمین دارند.

زمین های زراعی و مزارع مازندران هر سال کوچکتر می شود و در صورت تداوم این وضعیت امنیت غذایی و تولید زمین افزایش می یابد. طلاخیز شمال و مازندران در خطر است.

خرید این زمین ها هم توسط کره ای ها و هم خارجی ها انجام می شود، اما در قالب خرید زمین توسط اتباع خارجی، دلال زمین را به نام یک شهروند ایرانی خریداری کرده و به خارجی ها تحویل می دهد.

خروج از نسخه موبایل