فعال بودن همه پروژه‌های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۳۹۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به بهمئی

به گفته حامل ورنا در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کیاماس حاجی زاده در بازدید از شهرستان بهمئی راز ماندگاری مدیران و فرمانداران را در انجام کارهای عمرانی دانست و گفت:

معاون امور عمرانی استاندار کوگیلویه و بویراحمد وی در ادامه گفت: سطح فقر در این منطقه بالاست، اما با ارائه خدمات بیشتر می توان فقر را کاهش داد.

وی با اشاره به تاریخچه مردم بهمئی گفت: از اکثر روستاهای بهمئی که از نزدیک به عنوان مسئول دیدم ناراحت بودم چون احساس می کردم بهتر می توانیم انجام دهیم و زمانی که بعد از مدتی تصویب شد اکثر پروژه ها ناموفق مسکن خوب کردی

این مقام مسئول گفت: روزی که به استان آمدم اکثر پروژه های سد و آب استان تعطیل و فعال شد، سد تنگ سرخ تنها 10 درصد پیشرفت داشت و به 40 درصد رسید، سقاوه ایمن شد. ، 4 شهر و چمسیر پروژه آبرسانی سد در حال انجام است.

حاجی زاده در خصوص پروژه آبرسانی به لیکک گفت: این پروژه یک تعارض محلی داشت که پیگیری و رفع کردیم، اعتبار خوبی برای پروژه در نظر گرفته شد و پیمانکار جدید مشخص شد.

معاون عمرانی رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد از زحمات سید محمد موحد نماینده مردم koguiluye عالی هیئت مدیره گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان بهمئی بیمارستان تا پایان سال است بیمارستان کامل دانشکده پزشکی لطفا از این به بعد تجهیزات این بیمارستان را تهیه کنید.

وی اولویت های بهمئی را تامین آب شرب و احداث راه های روستایی می داند. رئيس جمهور 390 میلیارد تومان برای آبرسانی به بهمئی به استان اختصاص یافته است که با اختصاص این مبلغ تا حدودی این شهرستان از کمیابی رهایی می یابد.

وی بر خروج بهمئی از بن بست تاکید کرد و گفت: نام جاده پیوند آن با محور حیاتی پاتاوه دهدشت از تشان به لنده می تواند به بهمئی از بن بست خارج شود.

مواظب باشید این کار را نکنید فضای سبز و تاکید بر مبلمان شهری: شهرداری ها به دنبال مکان هایی برای ساخت و ساز هستند. درآمد پایدار.IMG-20220108-WA0157

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل