فوتبال در مشت اینستاگرام – گزارشگر یک

شاید یک بار باید از خودمان بپرسیم آیا فوتبالی که اینستاگرام تعییناکندره خیلی

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «اینستاگرام؛ ای ف جی خ اخ د ش ک اک ه ر ی ای از اثیای ی که ه زه یای تا ایایی و وات کار. قطا بال ز از ای ق ق ق ی و شای ب ان ب ز از ت ام ه ه ه ه ت ی اثی یاگ ااشی ااش ااش. ه حال دایی که ی هاف ، ثایه حتی اگر این تاثیر بیشتر منفی داشته باشد تا مثبت باشد. وقتی چهره‌های اظهارنظرهای مختلف را از طریق اینستاگرام انجام می‌دهند و حتی بارگذاری یک عکس در این بستر هم می‌توانند سوژه‌های بسیاری را به رسانه‌ها بدهند، چگونه می‌توان ماهیت تأثیرگذاری اینستاگرام را زیر سوال برد؟

اینستاگرام مربی استقلال و خرید پرسپولیس را عوض کرد!

ر ایی آداکه ایاگ اام ه ه د د ب اال حاشی ، از ل زاز که ه ه ا ا ک ا اباه اخیاخی اخیان وقتی که سردار آجورلو صاحب استقلال، دوش در دوش رئیس جدید پرتغالی است که می‌خواهد یک گزینه داخلی را داشته باشد و هواداران با موضعگیری منفی در فضای مجازی اجازه دهد این کار را انجام دهد، یعنی این شبکه اجتماعی حتی از حد معمول هم بیشتر باشد. . جایی که هواداران استقلال صحبت از حضور رضا عنایتی روی نیمکت این تیم شدی حسا آنها به شیوه‌های مختلف درخواستی، التماسی و تهدیدی از یکی از راد شم گنا گلزنان تارو. اینجا بود که اینستاگرامش را گذاشت.

البته که برای باشگاه رقیب هم مشابه این اتفاق رخ داد. وقتی شایعه شد که میلاد زکی‌پور با سابقه بازی در استقلال می‌خوارد تلپیراهن شرمز را می‌دانست که شایعه است که میلاد زکی‌پور با سابقه بازی. یکی از کاربردهای اینستاگرام، وایرال شدن ویدئوهای قدیمی کریودربردهای زکیایور یکی از کارام، وایرال شدن ویدئوهای قدیمی با استناد به اتفاقات گذشته، به‌شدت نسبت به حضور مدافع گل‌گهر در تیم‌شان موضع گرفدت. ح آ های ی بای آه اس هافی ه وافی و یان پ ب ا ار فضایزی قی ی ای او هم عکس‌هایش را از آرشیو درآورد تا نشان دهد همچنان استقلالی‌ است نوو تنها برای ایم تیو!

به کام فرصت‌طلبان

اینستاگرام همان‌طور که می‌تواند بخش زیادی از طرفداران فوتبال را به کرسی بنشاند، به همان اندازه که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، می‌شود. برای مثال اگر فضای مجازی با یک بازیکن همسو نباشد، کاملاً می‌توان کاری کرد که یک مثال برای فضای مجازی کیک بازی کنید. نمونه‌های آن هم در فصول اخیر به‌شدت زیاد بوده‌اند و برخی از افراد هم در لفافه به آن اشاره کرده‌اند که مثلاً فلان پیج مالی را تامین کند و همین موضوع باعث شود تا فضای مجازی به‌شدت بر روی آنها باشد. در روزهایی که اغلب اوقات افراد بسیاری از شبانه روز را در اینستاگرام سپری می‌سازند، یک موج و همراه کردن طرفداران فوتبال با آن را نمی‌توان انجام داد. به خصوص اگر از یک پایگاه مجازی قوی بهره‌مند باشید. مردم اتفاقات فوتبالی را به دقت رصد می‌کنند، اما گاهی اوقات خواسته یا ناخواسته، اسیر موج تخریب یا تقدیس چهره‌هایشان می‌شوند که شاید اگر با دقت بیشتر به موضوع نگاه می‌کنند، با این مسیر همراه نباشند. شاید یک بار باید از خودمان بپرسیم آیا فوتبالی که اینستاگرام تعییناکندره خیلی همان طور که مثل همه جا، حفظ «اندازه» مهم است.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل