فوری؛ فرهاد مجیدی رسما درخواست جدایی داد!

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک؛ فرهاد مجیدی با انتشار متنی در کانال شخصی خود اعلام کرد به دنبال جدایی از استقلال است.

او در بیانیه خود نوشت:

ه ق ییایی، یش یش ز ام جای و های و ییایی ه ا ا ا اق اال ی ا سود ی س خ اخ ا ات ای باخ و. این یادگار کوچک را برای جبران گوشه‌ای از دین بزرگی است که ما را گردن می‌گیرم.

در میانه‌های پلشتی‌ها و کم‌خردی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که پاسخگویی به آنها را می‌دهند، کارم را با اعتماد پدرانه مدیر عامل محترم و هواداران عزیز شروع کردم و حالا که درخواست جدایی از تیم محبوبم را دارم، خوشحالم که با هم اعتماد و امید دارم. را ساختیم. به یاد دارم که وقتی کارم را در استقلال شروع کردم، گفتند مجیدی با سرمربیگری می‌سوزد اما ما با هم امیدیم، جام، رکوردها و از همه مهم‌تر شخصیت‌های تیمی استقلال را پس بگیریم.

از کاپیتان تا جوانترین بازیکن استقلال با تمام قلبشان برای این پیراهن بازی کردن. پیام ارادت و احترام من برای تک شاگردانم است که می‌دانند ودوچه اشمراه بزریییی.

مثل همگی شما به قهرمانی غرورانگیز و بدون شکست این تیم با شخصیت افتخار می‌کنم. افتخاری که محصول هنر شاگردانم است که قهرمانان اصلی هستند. افتخاری که با مدیریت حرفه‌ای و آقایان مختلف این باشگاه بزرگ و با آرامش و اعتمادی که آجورلو در اطراف تیم و باشگاه استقلال به وجود آمد و شرایط اقتصادی باشگاه را بهبود بخشید که واقعاً امیدبخش، به دست آمد. افتخاری که با تصمیم‌ها و دانش‌آموزان در کادر فنی و اجرایی تیم تد لتلاش شبانه‌روزای اوزای افتخاری است که با تصمیم‌ها و دانش‌آموزان در کادرفنی و اجرایی.

م ا امارات ج ت ازهای با ای ات و از ای م زاد کار راف ی ن ا ا ای خایی جایی در جایی از باشگاه می‌خواهم که با خود می‌خواهم، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.

زه ایی ب پای رای اال ق ی ی ه که ا ارال از م خی اخی اق اال یام خداحافظی بخشی از چالش شغل ماست. من را در کار تازه‌ام همدل با خود بدانید. گوشه‌ای قلب‌تان اگر جایی دارم، آن بزرگ‌ترین جایگاهی است که در عمر ورزشی‌ام به دس می‌رسد. شک ندارم روزی خواهد رسید که با تجربه بیشتر و پخته‌تر استقلال را به قهرمانی آسیا می‌کند.

فرزند باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی

۲۵۸ ۲۵۸

خروج از نسخه موبایل