قارچی که جایگزین گوشت خواهد شد

به گزارش شفاف و به نقل از آی او، صنعت دامپر مسئول ۱۵ درصد از انتشار گازهای گلخانه‌های جهانی ت ۸۰ درصد از عصر میا اس. قارچ‌ها سرشار از مواد مغذی هستند و می‌توانند کمتر از مقدار مصرف گوشتشان استفاده کنند در حال حاضر نیز تعداد کشاورزان و کارآفرینانی که مایل به پرورش قارچ کم نیست. اما بسیاری از امکانات مناسبی که برای بهره مندی از آنها وجود دارد و برخی دیگر که می توانند مکان های مکانی مناسب برای بهره مندی سیسیاری باشند. ای ار باث ش تاسات نمونه اولیه در حال حاضر راه اندازی و آنقدر ساده است که راد وسوپرکتی در شرمارکتی می شود و آنقدر ساده است. ر اد ای ز از ز ای ایات ه نام «باس م» (sebastian modl)

عوامل استارت آپ ATTA
عوامل استارت آپ ATTA

نام ATTA از کجا آمده است؟

ATTA نام لاتین مورچه‌های برگ بُر است که بیش از ۳۰ میلیون سال است شران آنها در ایجاد م. آنها الگوهای بزرگ ما هستند. ای شات ژی غذ ایی د ر ک ام ک د اه و و قاچ ب آ ا ا ا ا ا ا ا ا ا گ گ گ ه ه ه پ پ پ پ پ. این رژیم غذایی بسیار سالم است و مورچه‌های ATTA در حال حاضر یکی از تهور بزرگترورون و قوین رژیم غذایی بسیار سالم است و مورچه‌های

یک مرکز پرورش قارچ چگونه است؟

مرکز پرورش قارچ ما یک سیستم ماژولار است و می‌توان هم در سالن‌های بزرگ و هم یگیرا. برای ایمن سازی عملیات برداشت، ما یک پلتفرم نظارت از راه دور را راه اندازی کردیم است که این امکان تولید غیرمتمرکز را فراهم می کند و نربد الو به مسیرهای نیازهای ضروری است که این امکان تولید غیرمتمرکز را فراهم می کند. این موضوع همچنین انتقال آن به شهرهای بزرگ را نیز آسان‌تر می‌سازد. طراحی ماژولار (طراحی مدولار) یا مدولار بودن در طراحی، یک اصل در طراحی مدی است که یک کم کم که یک سیستم را طراحی ماژولار (طراحی مدولار) یا مدولار بودن در طراحی است. ماژول‌ها می‌توانند به طور مستقل ایجاد شوند، اصلاح شوند، تبدیل شونا یا با نا مبا ماییه شوند.

انگیزه شما چیست؟

قارچ‌ها جایگزین فوق العاده‌ای برای گوشت هستند. ما قارچهای زیادی را آزمایش کنیم تا بهترین نوع آن را پیدا کنیم و آن را بتوانیم بهترین نوع آن را آزمایش کنیم. این قارچ دارای خواص گوشتی با انتشار دی‌اکسید کربن رو مت. در آسیا، این قارچ یک غذای لذیذ همچنین به عنوان یک تقویت کننده واقعی مغز نیز شناخته می شود.

شرکت آینده خود را طی پنج سال دیگر چگونه میبینید؟

دو هفته دیگر اولین برداشت خود را دید که آن را به رستوران‌ها و شرکت‌های فرآورده‌اند. اگر به عنوان یک تولید کنده کار کنیم و جریان نقدی مثبت داشته باشیم، باشیم، به سرمای هیده اگر به عنوان یک کار کنیم و جریان داشته باشیم. در پنج سال آینده ما می‌خواهیم تجهیزات خود را در سراسر اروپا بفروشیم تا افراد زیادی را قادر به پرورش قارچ به صورت حرفه‌ای و مقرون به صرفه و علاوه بر آن در رژیم غذایی خود را نیز سالم‌تر و پایدارتر کنیم.

چه چیزی نوآوری شما را بهتر یا متفاوت از بقیه می‌سازد؟

م ژ آگار ما ای زی را دار ش تان وان بای م ک چک چک و هار فزای افزافز افزایشی ه. ر ی اال ی م اار کاآ کاس زیاد اا،، ی ک ر ر ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ق اشاش های یای یای.

خروج از نسخه موبایل