مأموریت سخت ریکاردو ساپینتو – گزارشگر یک

بازی با سپاهان نشان داد کار سرمربی پرتغالی استقلال خیلی سخت است.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه همشهری نوشت: «شکست همیشه تبعات دارد؛ مخصوصا اگر در مسابقات بزرگ و حیثیتی رقم بخورد. ای د آتان یکاپی س پی پی ا ا ا اق ا ات ا ر ر ر ه شک م، ب ب ​​ا صف ر ا ای زای آغا.ها.ها. در روزی که مربی پرتغالی در کنار زمین تحرکات زیادی داشت، تیمش راخل میدان آرتغالی در کنار زمین تحرکات در روزی که مربی پرتغالی کنار زمین تحرکات بود. این هرگز آن چیزی نیست که هواداران می‌خواهند. اگر چه همه جماع یکی هستند که به هیچ وجه با، دو بازی نمی‌توان در عملکرد یک کادر فنی نظر داد، اما امروز کاملاً روشن شده است که قهرمان استقلال برای تکرار قهرمانی فصل قبل از هیچ‌ وجه آسان نیست.

لیگ امسال با پارسال قابل مقایسه نیست

اولین مشکل ساپینتو این است که لیگ امسال را به هیچ‌ وجه نمی‌توانم با فصل گذشته مقای. با اتام ه ک ک ک ه ه ه ه ه اس الاج اجام و جام طایی رای آ ا ا ا ا ا ا ا ا فص گذش یگ یگ ش ش ش. سپاهان واقعا مثل امروز پرمهره بود اما کادری مثل مربیان فعلی را کنار خودش نمی‌دید. پرسپولیس در حاشیه آتش‌های خودساخته می‌سوخت، فولاد اعتمادبه‌نفس گرام اشیه‌های خودساخته می‌سوخت، فولاد اعتمادبه‌نفس گرات راشیه‌ها. امروز اما شرایط کاملا عوض شده است. تیم‌ها به شکل بی‌سابقه، تقویت‌کننده و انواع و اقسام مربی و بافزوکن خارج از کشور. ر یجه ه ی ک ک ار اپی ز از جی و و و اا بای فاک ث ناآش ایی ایایی ایط ف ایای یافه اضافه شود.

آیا استقلال متوازن است؟

کار ی که یط یط ا یگ ا ا ا ا و و ا اقاق ق خ ه ه ه ه ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ان ران راد راد راد راد. عدم توازن نیروی انسانی در استقلال اما، ربط زیادی به این داستان ندارد. آبی‌ها به فهرست‌های بسیار عجیب و غریب با انواع و اقسام شکل‌های قالب‌های ساخته شده‌اند. این تیم به اندازه چهارتیم فوروارد یا عناصر هجومی دارد. کوین یامگا، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری از پارسال مانده‌اند و امسال هم نفراتی مثل کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، محمد محبی و مهدی قائدی به این جمع اضافه شده‌اند. تازه احتمال دارد چند نام را از قلم انداخته باشد! زمان تا روشن شود کادر فنی بابت جمع‌کردن این همه چیز کنار همکرد ویژگی را دنبال می‌ها یا داد از خریدها صرفا جنبه «هیجانی» داشته است. مثلا واقعا نمی‌شود با جذب محبی و قائدی در فاصله چند روزه کنار آمد. بدیهی است که بیرون ماندن طولانی‌مدت گروهی از این بدیهی‌ها می‌تواند برای تیم حاشی تولید کند که. این در حالی است که می‌شود بخشی از این بودجه را صرف خرید هافوک‌های طرای ی کرد جایی که استقلال در گام اول نشان داد آنجا ضعیف است.

فواید این باخت

همیشه این طور نیست که تمام یک شکست «منفی» باشد. اگ از اا ی د ای باخ باخ باه هان هاه فای حالا آنها به طور کامل از جلد آن قهرمان بدون خارج شدن و می‌دانند که برای بالامارن. تلنگر هفته اول هم خیلی بهتر از زمانی است که دیگر برای جبران باقی نمی ماند. به اضافه رکورد بی‌شکستی، خودش یک‌بار روانی مضاف روی دوش تیم بود که بالاخره ی، حالا بازیکنان استقلال آزادتر کار خواهند کرد. کلا هم «باخت» به معنی قهرمان نشدن نیست. گابریل کالدرون در شروع کارش با پرسپولیس سه شکست را تحمل کرد اما در ادامه بخفشی ایا که ریل کالدرون را شکست داد شروع کارش با پرسپولیس سه ببینیم داستان استقلال و ساپینتو به کجا می‌کشد.

در قامت مدعی

قرار نیست از پیروزی سپاهان برابر استقلال بیش از حد ذوق‌زده شود و به ژوزه مورایس، قهرمان این تیم اعتبار و هیجانی بدهیم اما واضح است که تیم اصفهانی در گام اول و در یک بازی بزرگ موفق از هواداران فوتبال دلبری می‌شود. سپاهان در ورزشگاه آزادی، تیمی مخوف و سراپا حمله نبود که البته در بازی اول نمی‌شد هم چنین انتظاری از طلایی‌پوشان داشت اما آنها باهوش و فرصت‌طلب عمل کردند و عجیب نبودند که بعد از بازی از کلیدواژه «مورینیو» در تحلیل‌ها زیاد استفاده شد. خیلی‌ها با توجه به طول همکاری مورینیو، مدعی شدند تیزچنگی و استفاده از سپاهان از فضا و ضد حمله، شباهت بسیاری به الگوی معروف مورینیو است. البته که برای قضاوت در این زمینه‌ها خیلی زود است اما فعلا که سپاهان تیمی قابل احر است درست مثل قهرمان زردپوشان که در نشست های خبری قبل و بعد از بازی باو است قلال شم شان حضور داشت که در نشست ها حضور داشت. وای شخصی ای دار و سعی که ز از ب زی ز غیی ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز خ خ خ گف او ساقه ف ی ه ه ن و ا و و و و د ا ا درون ه ااع ای پاه ه ا ا ا ا ا ی ی »» »وان »ان عان عان

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل