مخمصه مسی – گزارشگر یک

شاید مهم‌ترین اتفاقی باشد که این روزها انتظارش را کشید، بازگشت لیونل مسی به فرانسه است. همان جایی که او تیر تیزش را شلیک کرد و اجازه نداد مردم این کشور را برای دومین دوره قهرمانی در جام جهانی را تجب.ه

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه دنیای اقتصاد نوشته: «دقیقا شش روز دیگر لیگ یک فرانسه از سر گرفته می‌شود تا مانند سایر لیگ‌های معتبر اروپایی، فوتبال باش دیب شود بیگگه. پ از پ یک ه هیج اغیز که که س خ ا ا ام یام ای هاش حال گای بام باشگ شگاش مایش گذاه اما این سوییچ‌شدن به همین راحتی نیست. شاید مهم‌ترین اتفاقی باشد که این روزها انتظارش را کشید، بازگشت لیونل مسی به فرانسه است. همان جایی که او تیر تیزش را شلیک کرد و اجازه نداد مردم این کشور را برای دومین دوره قهرمانی در جام جهانی را تجب.ه م که ای مای رام جهام مام جاش راش ،ای ر ای ب زیک سود ه ب ای به‌ویژه با توجه به اتفاقاتی که در نهایت رخ داده است.

آرژانتینی‌ها به قدری از کسب سومین قهرمانی در جام جهانی سرمست بودند که فرارموش کردند اصول اخلاقی و حرفه‌ای هم در فوتبال. پیشنهاد پس از قهرمانی و زمانی که همه بازیکنان در رختکن آلبی‌سلسته در حال پایکوبی بودند، امیلیانو مارتینز، سنگربان پرحاشیه این تیم و یکی از ستاره‌های فینال با تمسخر کیلیان امباپه، از هم‌تیمی‌های خواستش که یک دقیقه برای فرانسه سکوت کنند! اما مارتینز دست‌بردار ‌ام‌باپه نبود. البته او در فینال با احتساب ضربات پنالتی، ‌چهار بار برابر ‌ام‌باپه تسلیم شد، اما هنوز هم برای هر فرصتی برای تمسخر سارسها دراسهف ادرسهاست. نمونه‌اش هم نشان‌دادن عروسک نوزادی که به جای سر، عکس‌ ام‌باپه روی آن نصب‌شده و در مقابل ستاره جوان توسط گلر آرژانتین در خیابان‌های بوینس‌آیرس‌گردانده شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که مسی به عنوان همتیمی در پاری سن‌ژرمن در کنار مارتینز حضور داشت و از نزدیک شاهد تخریب زوج در مقابل تیم باشگاهی‌اش بود. خیلی از هواداران پی‌اس‌جی پس از این اتفاق، انتقادات تندی را روانه کردند که نباید چنین کاری رابه همودان بدهند. کار ه محل ر که یک کافه ر فاه، پی م م ز ه ه پ اد ز از و ز از ی یاه خ ا از ز ایز زان زان. اتفاقی که اوج انزجار از ستاره آرژانتینی را می‌رساند. البته که برخی از این تصویر مخابره‌شده را به قبل از فینال و منشأ آن را هم هواداران مارسی دانسته‌اند. عکس فوق، پیراهن باشگاهی مسی است و مارسی هم دشمن قسم خورده پی‌اس‌جی.

به هر حال حتی اگر همه اینها شانتاژ رسانه یا مربوط به گذشته باشد، مسی اکنون با یک معضل عجیب برای بازگشت به باشابشت قطا او ی ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا اس اتاب ه ی ان و و ااز ز ز شگ ا ا ا ام اار وای باو ااپه اپهاپه ااپه ااپه ااپه آن هم در شرایطی که گفته می‌شود ستاره جوان باشگاه می‌شود از اینکه به مسی بیشتر توجه کنم راضی نیست و این دو راددنها چنهان. »

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل