مدرسه عالی تغذیه در مسیر اخذ مجوز/ دانشکده مهارتی موبایل و تعمیرات دیجیتال تصویب شد

احسان پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، قدر بارته مهم‌ترین احسان پولادی. دانشگاه آزاد قوچان در حوزه فرهنگی و اظهار کرد: کسب رتبه اول استانی در فعالیت های امور زنان و خانواده استان خراسان رضوی، تقدیر از شهرستان قوچان، رئیس و دبیر امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد خراسان رضوی در برگزاری فعالیت های امور بانوان و مرکز مشاوره و کارگاه های تخصصی و بازآموزی دانش‌آموزان و کادرپروری در حوزه خانواده و ازدواج جوانان با هدف اجرای سیاست‌های اجرایی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده از مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی قوچان میزبان اولین نشست تخصصی اینترنتی اشیا

همکاری دانشگاه آزاد قوچان با دانشگاه‌های سومر و الواسط عراق

رونمایی «پارک خطی» شهید سلیمانی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی قوچان


وی افزود: کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی در استان و دریافت لوح سپاس از سوی فرمانده کل سپاه امام رضا (ع)، جشنواره از حماسه تا حماسه، کرسی آزاداندیشی، برگزاری هفتگی دوشنبه های قرآنی، بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید، محفل انس با قرآن در سطح شهرستان با قاریان کشوری و بین المللی، برگزاری مراسم ادیبانه با حبیب به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور شاعران شهرستان، مجری و دبیرخانه برگزاری جشنواره حماسه تا حماسه 2 در سطح استان، برگزاری سه همایش پیادهروی برای استادان و کارکنان و کارکنان. شرکت در مسابقات کشوری لیگ همگانی سردار سلیمانی به تعداد 157 نفر، برگزاری دو دوره مسابقه پرتاب دارت و سالن سالن ورزشی در چهار مورد دیگر از مهمترین دانشگاه آزاد قوچان در حوزه فرهنگی و دانشجویی است.

راهاندازی گروه همیار مشاوره با عضویت 110 نفر از دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد قوچان اضافه کرد: برخی دیگر از مهم ترین گروه این دانشگاه شامل راه اندازی همیار مشاوره با عضویت 110 نفر از و تشکیل کانال فعال همیار برای ارتقا و معرفی برنامه های علمی و فرهنگی و دانشجویی، دریافت وام 200 میلیون تومانی برای تعمیر و بازسازی خوابگاه های دانشجویی، برگزاری بیش از صدها وبینار آموزشی بهمنظور افزایش دانش، بینش، ارتقای سطح علمی، فرهنگی، بهداشت روانی در مقابله با بحران ها و آسیب های روانی و اجتماعی و راهاندازی کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناختی در شهرستان قوچان هستند.

تدوین دانشکده موضوعی در علوم انسانی با عنوان دانشکده سلامت اجتماعی

پولادی درباره مهم ترین و فعالیت های دانشگاه آزاد قوچان در حوزه آموزش از آنلاین 1400 توضیح داد: می توانم مهم را در این حوزه برای جذب دانشجو بیشتر با استفاده از شیوه های تبلیغات مختلف به تعداد هزار و 681 نفر، نظارت بر کیفیت آموزش، جستجو برای مطالعه انجام دهم. جذب رشته های پرمخاطب که به اخذ رشته تغذیه در مقطع کارشناسی و رشته های علوم قضائی، کاردانی فناوری محیط زیست، کاردانی فنی عملیات پتروشیمی، تبرید، معماری و عمران، طراحی و دوخت و هنرهای نمایشی در مقطع کاردانی و جذب دانشجو از آنلاین 1400 در این رشته انجام می شود. رشته‌ها با نام بادر، رشته‌های علوم انسانی با عنوان دانشکده سلامت اجتماعی تدوین و تدوین شدند.

وی مهمترین فعالیتها و فعالیتهای دانشگاه آزاد قوچان در حوزه پژوهش از آنلاین 1400 متذکر شد: با توجه به تحریمها مجله شیمی کاربردی که ISI هم بود، چند سالی بود که سال 1400 موفق شد دوباره آن را راهاندازی کنیم. چاپ چهار مقاله ISI If Q1 = 15 در مجلات تراز اول دنیا از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه، رسول علیزاده و جواد محبی در ارتباط با شبیه سازی انتشار گزارش با فعالیت های مهم این دانشگاه در حوزه پژوهش بوده است.

مدرسه عالی تغذیه در مسیر اخذ مجوز/ دانشکده مهارت های موبایل و تعمیرات دیجیتال تصویر

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: در هفتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی راهبردی، عملکرد آزمایشگاهی فناوری در سال 1399، فعالیت 380 مجموعه آزمایشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت که این دانشگاه با رتبه 134 در میان تمام آزمایشگاه های دانشگاه آزاد عضو در شبکه، رتبه سوم را کسب کرد.

این مقام مسئول افزود: در شبکه راهبردی آزمایشگاه دانشگاه قوچان ارتقاء رتبه پیدا کرد و موفق شد از فعال توانمندی برای ایجاد کند، آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی عضو شبکه راهبردی آزمایشگاهی نیز جمهوری جمهوری هستند و از این طریق به مستمر کسب درآمد می کنند.

اولین نشست تخصصی راه‌اندازی اینترنتی اشیا در قالب آراسموس

پولادی تبی: علاوه بر این در سال 1400 اولین نشست تخصصی راه اندازی اینترنت اشیا در قالب آراسموس (بند 2 و 3 راهکنش پنجم)، قرارداد با کارخانه دوچرخه سازی آساک و حدود 80 هزار قطعه از آبان کرد 140 جمع آوری شده با درآمدی بالغ بر 3 میلیارد. ریال و نیز برگزار می شود و اخذ حمایت از شرکت های لبنیات صباح، پادراتوس و مزرعه پرورش شترمرغ دوغایی از طریق حل مشکلات از سایر فعالیت های این دانشگاه در حوزه پژوهش بوده است.

تصمیم دانشکده مهارتی موبایل و تعمیرات دیجیتال

وی درباره اهداف مهم و عملکردها در حوزه سما دانشگاه آزاد قوچان عنوان کرد: تصویب دانشکده مهارت های موبایل و تعمیرات دیجیتال، درخواست ایجاد مدرسه قرآنی دخترانه، انتقال آموزشکده سما به دانشگاه تا پایان سال 1400، توسعه با خیرانساز برای ساخت هنرهای هنری سنتی و اصیل. ایرانی و اخذ مجوز مرکز مهارتآموزی و مهارتآموزی و مشاوره شغلی (TMC) از مرکز فنی و از مرکز فنی و از مرکز فنی و دانشگاه این دانشگاه در این دانشگاه در حوزه سما در سال گذشته بوده است.

دانشگاه آزاد قوچان درباره برجسته ترین فعالیت ها و این دانشگاه در حوزه ریاست و اداری و مالی گفت: آغاز ساخت پارک خطی شهید سلیمانی با مصالح ساختمانی از شهرداری در مسیر پیاده رو زوار، آماده سازی یکی از ساختمان ها برای راه اندازی کلینیک مامایی و کلینیک مشاوره و مدرسه عالی. تغذیه، مأموریت سه نفر از همکاران به مشهد، تهران و کیش برخی از مهم‌ترین این فعالان

پولادی بیان کرد: اکنون تعداد اعضای دانشگاه آزاد قوچان 90 نفر و تعداد کارمندان سما 15 نفر هستند که در مقایسه با 5 هزار و 663 دانشجو، نسبت یک به 54 نفر به دست میآید.

همکاری با دانشگاه هنر فرشچیان و برگزاری

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته وصول مطالب به هفتگی و پیگیری دریافت شهریه از آبان، کمتر از 9 درصد هزینه ها از محل منابع استانی دریافت می شود; اخذ مجوز معافیت از حقوق مدیران شهرستان بابت استقرار این دانشگاه در منطقه محروم و دارایی برای استفاده از معافیت مالیاتی، تنظیم قرارداد بین رئیس استان و دانشگاه های سومر و واسط عراق، انجام تبلیغات در رسانه های مکتوب در ارتباط با موفقیت های دانشگاه. (43 بند راهکنش سوم) و نیز همکاری با دانشگاه هنر فرشچیان و برگزاری دوره عالی طراحی و نگارگری به صورت مجازی و رایگان از دیگر مناطق در حوزه مدیریت و اداری و مالی است.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان درباره برنامه های کوتاهمدت و یکساله پیشنهادی این دانشگاه در حوزه های مختلف تشریح کرد: ساخت پارک خطی شهید سلیمانی (بند 51 راهکنش دوم سند تحول)، احداث درمانگاه سرپایی درمانی، عقد قرارداد با هادبنگ اطلس افروز شرق برای انجام آزمایش و تولید دانش دانش. فنی (بند 14 راهکنش سوم سند تحول)، اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی تغذیه، برنامه ریزی برای اخذ رشته های مهم در مقاطع کارشناسی ارشد (حقوق و حسابداری) و دکتری (مشاوره) با توجه به ظرفیت بالای تجهیزات، فضا و هیئت علمی در واحد و ریزى در بیشتر جذب برنامه دانشجو با بهکارگیری راهکارهای جدید برخی از برنامه های در دستور کار این دانشگاه در سال 1401 است.

پولادی یادآوری کرد: ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزش در دانشگاه، عقد قرارداد با شرکت بهنوش برای حل مشکلات شرکت استادان (بند 14 راهکنش سوم سند تحول)، عقد قرارداد با شرکت های صباح و پادراتوس و مزرعه شترمرغ دوغایی (بند 14 راهکنش سوم سند تحول). ) نهایی کردن شمول معافیت مالیاتی همکاران و نمایندگان با اداره دارایی برای حقوق استرداد مالیات در سال 1399 همکاران دانشگاه، عقد قرارداد با دانشگاه های سوم و واسط دیگر برنامه های در دستور کار و در اولویت این دانشگاه در سال 1401 هستند.

انتهای پیام/4103/4062/

خروج از نسخه موبایل