مدودف: به اوکراینی‌های نازی رحم نمی‌کنیم

مدودف در مصاحبه با روزنامه روسی «آرگومنتس اَند فَکتس» ضمن محتمل دانستن جنگ تمام‌عیار بین روسیه و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، تلاش اصلی برای تجاوز به کریمه را به معنای اعلان جنگ علیه روسیه توصیف کرد.

ه ش گاه «یان» ه ز از ای ص د ی ص ص د ی ای برجسته « « « « « « «گ ت شاش رای اگر کشوری که عضو ناتو است این کار را انجام دهد، این درگیری با کل اتحاد اس. یعنی جنگ جهانی سوم. فاجعه کامل».

احتمال جنگ بین روسیه و ناتو

رئیس جمهور سابق روسیه با غیرمکن دانستن تلاش‌های غرب برای جدایی روسیه از جهان، اظهار داشت که شرکت‌های غربی تلاش کردند از روسیه خارج شوند را به تعویق بیاندازند، اما در مقابل فشارها سر تعظیم فرود آوردند.

مدودف متخصص متخصص کرد که روسیه نیاز به تربیت متخصص دارد که از نظر صلاحیت کمتر از کارمندان اخراجی های غربی شرکت کنند و در همکاری، دوباره بر روی شرکای قابل اعتماد جدید باشند.

ه ش یان، ی اداه داد: «« ما ها و هاه ه که آ یک یک م و و و و ی ی ی باطن آ اب اب. غرب پذیرفته ای که نمی تواند روسیه را از بقیه جهان جدا کند».

این مقام روسیه درمورد تحریم‌ها علیه مسکو نیز گفت: «امروز یکی از اولویت‌های سیاست روسیه ایجاد محصولات و قطعات داخلی است که بدون قطعات، نرم‌افزار و خدمات تولیدی امکان پذیر است».

مدودف توضیح داد: «این یک وظیفه استراتژیک پیچیده است. ما بای ر ز ان باهی ت ی ر را هاهازی ی ب ی و ی ا ه م م ا اج ز اش به ویژه در حوزه فناوری پیشرفته و دانش‌بر».

روسیه، پرده آهنین غرب را از بین میبرد

وی ضمن اشاره به اینکه روسیه قادر خواهد بود صنایع خود را توسعه دهد، گفت: «مخالفان روسیه که تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کرده‌اند، منتظر فروپاشی اقتصاد روسیه هستند، اما این اتفاق نمی‌افتد و ما حفره‌هایی بزرگ در پرده‌های بزرگی در غرب ایجاد می‌کنند. کردند».

یاو ی د خ ز ز از مای ا ام ا ا ا ا «:« خ افان مام آنها به مردم خود اطمینان می‌دهند که تحریم‌های جهان علیه روسیه در شرف عمل اس. ما باید آنها را ناامید کنیم. این اتفاق افتاد. غرب طبق معمول ما را دست کم می‌گیرد».

مدودف همچنین تاکید می‌کند که تشدید تنش‌های غرب در روابط با مسکو امری بی‌معنی و پرهزینه برای آنها خواهد بود، علتی که تجربه می‌کند این موضوع را نشان می‌دهد.

تنش‌زایی با روسیه، هزینه گزافی دارد

ی د قص قص ئ ف لان ر ر ر ی نات گف: «« اط «« ا ال ث اث ث ا ا ا ا گ گ گ گ گ گ ا»»»»»»»»»»»»» »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

این مقام روسیه در ارزیابی شانس تصادف برای پیوستن به اتحادیه اروپا، گفت آمی امیی، شانس احتمالی برای شین برای روس در ارزیابی.

ه ش یان، م ظه اظهار داش: «« شاس اکای ب ی ج ج ج ج ج ج ن ن ا ن ن ااش تاش تاش تاش. اروپای بدبین مستقیماً در این مورد می‌کند و با تعجب شمد محرک‌های آن چن ای چچمای ایچیماً در این مورد اروپایی‌ها.

ی ر ز ز از ص ه ه گف ی ا ا ای نات، از ز ز ا ا ی ی ای ائ ظای ر ای ا اک.

رئیس جمهور سابق روسیه تصریح کرد: «اوکراین در ناتو برای کشور ما خطرناک‌تر است. این به دلیل آن چیزی است که رئیس جمهور پوتین بارها گفته است. وجود اختلافات ارضی حل نشده و همچنین درک متفاوت از وضعیت برای ما، ووتاو، بخشی از وجود اختلافات ارضی حل نشده و همچنین درک متفاوت از وضعیت برای ما.

کشور در ناتو، خطرناک تر از فنلاند و سوئد در این ائتلاف است

ف ال اضافه که و ئ و و ل ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ی و ن ا ام ا ا ا ای ای رای

ریانووستی به نقل از وی نوشت: «این پیشین روابط دولتی با روسیه بود که مینا رام مینا ران کیا به این کشور سابق اختلافات ارضی و حتی وجودی برای آنها پیش بینی شده است. اگر فکر می‌کنند با پیوستن به ناتو احساس بهتری می‌کنند و آرام‌تر می‌شوند، موفق می‌شوند.

ای قام بان یای نات ب ئ و ف ان هاک ه ر ا ا ا ات ظهار داش در صورت چنین گسترش ناتو، طول مرزهای زمینی آن با روسیه بیش از دو برابر خواهد شد. ما باید این مرزهای نیروی دریایی را در منطقه تقویت کنیم».

ف ی ای و د حال باچه ک ا اکای ات گف ی های ر ح ال مازی آازی اکازی ا ا ای

وی در ادامه مصاحبه تاکید کرد که روسیه با ارائه کمک به جمهوری‌های خودخوانده دونتسک و لوهانسک، نه با مردم، بلکه با نازی‌هایی می‌جنگد که سال‌ها مردم دونباس را وحشت‌زده می‌کردند.

نباید به نئونازی‌های آلمانی رحم کرد

به نوشته ریانووستی، معاونت امنیت ملی روسیه آمده است: «مبارزه با نازی‌های نفرت‌انگیز، گروه‌های افراطی، راه‌زنان بدنام و مزدوران خارجی هستند که به آنها پیوسته‌اند. ه از عات یژه ر اد یای هاشی و فاشی ا ات ا اکای صادقانه بگویم، آنها با نیازهای مردم خود به شیوه‌های مصرف‌گرا رفتار می‌کنند».

مدودف با بیان اینکه نازی‌های مردمی از غیرنظامیان این کشور به‌عنوان استفاده می‌کنند، گفت که آنها مردم را انتخاب کنند و نباید به آنها رحم کرد.

وی در اینباره توضیح داد: «نیروهای مسلح ما عملی دقیق را به زیرساخت های هنظامی انا می انا. بر خلاف نازی‌های مردم که پشت غیرنظامیان به‌عنوان سپره‌های انسانی پنهان می‌شوند آنها فقط به تمسخر مردم می‌پردازند. رانده‌شدگان، هر چند تا دندان هم مسلح هستند، نباید در امان باشند».

ریانووستی به نقل از این مقام روس نوشت: «نمی‌توان چیزی جز احترامی عمیق برای مردم اوکراین داشته باشیم، هروندان روسیه با نزدیک‌ترین روابط تاریخی و فرهنگی با آنها مرتبط هستند».

مدودف در پایان تصمیم دولت لیتوانی برای ممنوعیت ترانزیت کالا به منطقه «کالینین‌گراد» در روسیه را غیرقانونی تأکید کرد و تأکید کرد که این تأثیر بر ویلنیوس خواهد داشت.

محاصره کالینینگراد عواقب منفی برای لیتوانی دارد

وی توضیح داد: «تصمیم برای ممنوعیت ترانزیت کالاهای روسی، که فهرستی از آن بیش از 60 صفحه را می‌کند، به قدری کسل‌کننده است که حتی اظهار نظر در مورد آن بی‌معنی است. این دلیل دیگری است که لیتوانی حتی به عواقب آن فکر نمی‌کند».

رئیس جمهور سابق روسیه گفت: «اشاره به این واقعیت است که لیتوانی فقط در تصمیم گیری های اتحادیه اروپا و اجرای آن است، در اینجا تفاوتی که ایجاد نمی کند».

به نوشته ریانووستی، مدودف همچنین می افزاید: «بالاخره، حتی در زمان تصویب تحریم‌ها، استثنائات و تفسیرهایی از آنچه باید انجام شود مورد بحث قرار می‌گیرد تا مشکلاتی برای یک کشور ایجاد شود یا توافقات اساسی چندجانبه و دوجانبه تغییر کند. بنابراین، مسئولیت ممنوعیت ترنزیت کاملاً بر درمان ویلنیوس است. تمام عواقب منفی را نیز برای آنها همراه خواهد داشت».

ی ز از ای ب ای م ک اک هیچ کاطه رای باآ بان ا ه ه یازی

311311

خروج از نسخه موبایل