مراسم گرامیداشت هفته ملی سالمند در بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسئول دبیرخانه شورای عالی استان بوشهر صبح سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مراسم با هدف بسط و گسترش فرهنگ تکریم و احترام به بزرگترها از جمله پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها برگزار می‌شود.

ارتباط مژگان آل بهبهانی این سرمایه‌ها و گنجینه‌های گرانقدر با نوه‌ها را از دیگر برنامه‌های «رود به دریا» عنوان کرد و افزود: این برنامه به صورت نمادین برای ایجاد آموزش و فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان برای نگهداری از سرمایه‌های گهر بار اسلامی برگزار می‌شود. است.

وی افزود: پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، گنجینه‌ها، کوله باری از تجربه را همراهی می‌کنند که در این وظیفه ویژه ماست که از تجربیات گران‌بهای آنها را انتقال دهند.

مراسم گرامیداشت هفته ملی سالمند در بوشهر برگزار شد

لزوم حفظ شأن و کرامت بزرگان

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در این مراسم داشت: در سیره ائمه اطهار و بزرگان دین، حفظ شأن و کرامت بزرگان واجب شمرده شده و بر ما نیز واجب است.

ضا ح با تاکی ر ز م فظ گان خاط شان: ه م ابای

مدیر فرزانگان جهان دیده استان بوشهر گفت: تکریم سالمندان در جامعه و احترام به والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بین موضوع خانواده بسیار مهم است که باید به همگان بنیادی توجه شود. برای توسعه و تثبیت فرهنگ تکریم و قدرشناسی باید به کودکان و نوجوانان در خانه و مدرسه برای توسعه و.

غلامحسین کروبی سپس افزود: برگزاری مراسم «پیوستن به دریا» در مدارس با حضور مشترک پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با نوه‌های خود به منظور تقویت روابط عاطفی بین آنان و نهادینه کردن فرهنگ احترام به سالمندان و در نتیجه تحکیم نهاد خانواده می‌شود.

ر اد ای اه اجای راه ه ش ش ش، خ خ خ خ خ خ خ خ ا ا ال و ا ای ش ش ش ه ه یای زیزان ق اار ق.

گفتنی است این برنامه با همکاری دبیرخانه شورای سالمندی، روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و بنیاد فرزانگان جهاندیده بوشهر و میزبانی دبستان شهید باهنر شهرستان بوشهر برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل