مراقب گفت‌وگوهایتان در بازی‌های آنلاین باشید

ئی کز شخیص ز ز از جائ سای پ ی اجا ه ک هاه از ز ان ر فض فض فض فض ه های آای اد اد.

سرنگ علی‌محمد رجبی در گفت‌وگو با گزارشگر یک، با اشاره به برخی از کاربران فضای مجازی و تلفن های همراه هوشمند به انجام بازی های آنلاین و گروهی اظهارکرد: که قصد انجام چنین بازی هایی را باید داشته باشند که با رعایت یکسری نکات سوء استفاده از اطلاعات شخصی و کلاهبرداری را از سودجویان سلب کنند. .

وی با بیان اینکه افراد سودجو با حضور در محیط‌های گفت‌وگوی بازی‌های آنلاین به دنبال سوء استفاده از کاربران و به ویژه کاربران کم سن و سال هستند، می‌گوید: لازم است افرادی که چنین بازی‌هایی را انجام می‌دهند، می‌دهند که به هیچ عنوان اطلاعات و مشخصات خود را انجام دهند. را در فضای گفت‌وگوی این بازی‌ها برای دیگران فاش نمی‌کنند. بیان مواردی مانند اطلاعات هویتی، محل زندگی، شماره تلفن همراه و … مسود ن توفاند اطلاعات هویتی، محل زندگی، شماره تلفن همراه و امکان اطلاعات را ا.

ج ادا داد: ه ک ک کاب ای بازی ب ای جه داش ه و ا ا اف ر ای ی ی ی ی ی قینر گذات گذات. گاهی افاد ب با ه ی ر ر ر ا ر ب ا ا ا قاق د م ا اقات م ق اقام ه اخاذی

مرکز تشخیص افراد و سودمند از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا ادامه داد: شیوه دیگری در این درخواست از کاربران دیگر برای نصب برخی از نرم افزارهاست، کاربران باید توجه داشته باشند که اگر افراد را به هر بهانه ای به نصب نرم افزارهای خاص بپردازند. کرده یا از آنها خواست که بر روی لینکی خاص کلیک کنند، از ارجام این کار حتما کرده یا بر روی لینکی خاص.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از افراد در این فضا از سایر بازیکنان درخواست می‌کنند تا نسبت به تشکیل گروهی در پیام‌رسانی دیگر اقدام کنند یا شبکه‌های اجتماعی آنها را دنبال کنند، بیان کنند: کاربران به هیچ عنوان نباید با چنین درخواست‌هایی درخواست کنند، چرا که احتمال سوء استفاده از تصاویر و اطلاعات خصوصی وجود دارد.

هشدارهای بیشتر از پلیس فتا:

کلاهبرداری در پوششیه قضایی الکترونیک

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداران «متاورسی»

هشدار پلیس فتا درباره پیامکهای جعلی قطع برق

رجبی افزودن: برخی دیگر از افراد نیز در محیط‌های گفت‌وگوی این بازی‌های آنلاین ادعاهایی مانند فروش ترفندهای بازی، ارتقاء حساب و … را مطرح می‌کنند که در این خصوص کاربران باید به هیچ عنوان فریب چنین ادعاهایی رانده شوند و از پرداخت وجه استفاده کنند. به این افراد خودداری کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل