مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در مقابل تیم خوب فولاد بازی داریم که هم باشگاهشان هم کادر فنی و بازیکنانشان فوقالعاده هستند.

وی افزود: تیم فولاد در هفته های گذشته و آماده سازی مناسبی که در نیم فصل در شرایط مطلوبی قرار گرفت تیم ما هم در شرایط نرمال و مطلوب خودش دارد و می تواند فردا نویدبخش بازی خوبی در میدانیم هر دو تیم لازم از همدیگر داریم. . انشاءالله فردا با ارائه برنامه مدنظرمان با دست پر از زمین خارج از کشور خارج خواهد شد.

ربیعی در خصوص محرومان و داوران بازی فردا محروم از محرومان ندارین از محرومیت نداریم ولی بایدیت یکی،یکی که نزدیک به دو، سه روز است مجید است. علیاری ممکن است به تمرینات برگردد و در صورت نیاز شاید از وی در مقاطعی از بازی استفاده کنید.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که تیمها فقط دنبال کسب سه امتیاز بودند تا فوتبال زیبا و تماشاگر پسند اما مس رفسنجان از جمله تیمهایی بوده که علاوه بر فوتبال زیبا، امتیاز سه را در اکثر بازیها کسب کرده است، گفت: بارها گفتم: اگر نمایش تیم مس رفسنجان انتخابه مورد پسند اهالی و تهدیدان فوتبال قرار گرفتن جای بسی خوشحالی است ولی نوع بازی و سبک بازی هر تیم محترم و قابل اعتنا برای تیم و مربیاش است و این را محل نقد نمیدانم و فکر می کنم که باید به تمام ایده هایی بپردازد. که در بازی فوتبال توسط هر تیم ارائه می شود احترام گذاشته شود، بههر حال هر مربی برای چیزی که بازی می کند برنامه ریزی و فکر خود را دارد و قابل احترام است.

ربیعی افزود: این قضاوت به چه حالتی صورت می گیرد من در مقام پاسخگویی خوبی نیستم من باید کار کنم خودم و ایده های خودم را برای تیمم انجام دهم و فکر کنم قسمت هایی از کارهایی که ما داریم از بازی تیم مس فسنجان را انجام می دهم و جلو میبریم. ایرادات خودش را دارد و باید در مدت زمانی که فرصت داریم یکسری ایراداتی داریم که حینی بازی می توانیم برای همین بخواهیم اگر بخواهم در رابطه با سوال شما چیزی بگویم این است که در فوتبال تمام سبک ها و ایده های فوتبالی احترام بگذاریم.

خروج از نسخه موبایل