مشعل گازرسانی به صنایع محور سمنان-سرخه روشن شد

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک استان سمنان؛ مجید مهربد رئیس امور مهندسی و طرح های اجرای این شرکت مزیت های رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار مهم دانست و گفت: بهتر با توجه به زیرساخت های ارائه شده، پایداری جریان گاز در استان از ضریب اطمینان بسیار بالاست و شرکت گاز استان سمنان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از سراسر کشور تولید، صنعت و پذیرش سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال می شود.

مهربد با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، گفت: اجرای این پروژه که شامل گازرسانی به کارخانه آرد امید واقع در شهرک صنعتی سرخه، پایانه باربری سمنان، سردخانه کشت و صنعت نانا و تولیدی منطقه می باشد، از سال 140 آغاز و امروز مصادف است. با ششمین روز از هفته دولت سال1401 به برداشت رسید.

وی با اشاره به اجرای حدود 8500 متر شبکه و احداث یک باب ایستگاه تقلیل فشار گاز و صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال برای این طرح، گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه را افزایش دهد برای ارتقای سطح رفاه، ایجاد رونق تولید در این منطقه می شود.

در مراسم پایانی محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان ضمن بیان اهمیت پروژه یاد شده و تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان سمنان و همه عوامل اجرایی، با روشن نمودن مشعل، گازرسانی به صنایع مرکز سمنان-سرخه را افتتاح کرد.

48

خروج از نسخه موبایل