مشکلات کامیون‌داران ترانزیتی از کرونا تا بحران اوکراین

مدیرکل ترانزیت حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری اعلام کرد: کامیون‌داران وارد شده برای چندین کشور دیگر با مشکلات ناشی از قوانین وضع شده در ایام ویروس‌ها، اما تا کنون گزارشی از بروز مشکل برای راننده‌های به دلیل تزریق واکسن ایرانی وجود ندارد.

جواد هدایتی در گفتوگو با گزارش اظهار کرد: شاید در ابتدای آغاز واکسیناسیون به دلیلی برای این کار در ایران مشکلاتی وجود داشته باشد که آن هم برخی از مسافران ترانزیت در دیگر واکسن را تزریق کنند تا به کارشان ادامه دهند اما در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر بروز مشکل برای راننده در ورود به کشوری به دلیل تزریق واکسن ایرانی نداشتیم و کامیونداران ترانزیتی در حال انجام امور روزمره در افراد مختلف.

ی افز: ر حال رازی ه ر ا ا اجام ش ا اماد ه ا ا ج ج ی ی ای رازی. البته اگر این مشکل حل شود می توانم دوباره با این موضوع به عنوان یکی از شرکای اصلی تجاری ایران، فعالیت ها را آغاز کنیم که جزوه معدود چرا اروپا بود که بیشتر از تعدادی از افراد ایرانی در آنجا حضور داشتند، آنها در ایران حضور دارند و فعالیت می کنند. .

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: همچنان مشکلاتی در ترانزیت به برخی از کشورهای مختلف وجود دارد چرا که قوانین وضع شده در ایام‌های مختلف چندین پابرجاست که می‌توانند به مشکلاتی برای ترانزیت به ترکمنستان اشاره کنند. . مجلس شورای اسلامی با این کشور دارای و با تغییر دولت در ترکمنستان است، این کشور به دنبال بازری در برخی قوانین است و امیدواریم هر چه سریعتر ترانزیت بین ایران و ترکمنستان است که در واقع راهی برای دستیابی به CIS است، از سر گرفته شود.

هدایتی اعلام کرد: از دیگر مشکلات ترانزیت می توانم به قوانین وضع شده از سوی عراق اشاره کرد، چرا که بزرگترین مشکل در این زمینه است که کامیونداران باید کالاهای خود را در مرز عراق قرار دهند و آن ها را به کامیونداران عراقی وارد کنند. افغان ا ا یز یز ب ه شک شک ا ی ی ی ی ی ی از اقاار یان ی ای کش ه یهایه بازی اسان هان
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل