مقایسه قرعه‌های تیم ملی در جام‌های جهانی

تیم ملی با قرعه خوبی در جام جهانی قطر روبه‌رو شده اما تاریخ نشان می دهد باید مربا باید مراقب خ.

به گزارش گزارشگر یک، فوتبال ۳۶۰ نوشت: «همگروهی با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا در جام جهانی ۲۰۲۲، گمانی ۲۰۲۲، قرعه نوشت: آمریکا یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های سید دو می‌شود که نسبت به تیمی‌های آمریکا یکی باشد همین موضوع هم امیدواری ها برای اولین صعود تیم ملی به دور حذفی جام جهانی را داده و افکایش داده و افکار عمومی خوشبینی را به این قرعه داشته است. برسی قرعه های ایران در ادوار قبلی جام جهانی نشان می دهد در دوره های بعدی نتایا میر در میار.

شروع سخت در آرژانتین

حضور ایران در جام جهانی، زمانی اتفاق افتاد که این مسابقات شدو وت۶ تیم برتر اولین حضور ایران در جام جهانی، هر اتفاقی بود. با این حال در همان شرایط هم، می‌توانم قرعه ایران را سخت دانستم. بهترین تیم تاریخ هلند، به عنوان سرگروه در کنار ایران قرار گرفت. تیمی که دو دوره پیاپی، به فینال جام جهانی رسید که یکی از این دو دوره، جیی، جام جهانی تیمی که دو دوره پیاپی، دیگر همگروه ایران، به عنوان قهرمانی کوپاآمه‌ریکا وارد جام جهانی شد. پرو در کوپاآمه‌ریکای ۱۹۷۵، برای اولین و آخرین بار به قهرمانی در این مسابقات رسی اسکاتلند، راحت‌ترین حریف ایران بود؛ تیمی که عادت به جام جهانی داشته باشد و در مرحله گروهی حذف شود. تنها امتیاز ایران هم مقابل همین تیم به دست آمد. اسکاتلند در صورت موفقیت در پلی‌آف اروپا در جام جهانی قطر هم در مقابل ایران قرار می‌گیرند

اولین برد

قرعه ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ را می توانم قرعه نسبتا مناسبی دانست. سرگروه ایران، آلمان بود؛ تیمی که دو سال قبل به قهرمانی یورو رسید اما میانگین سنی بالای شمحویکنانش، نقطه میمی که دو سال قبل به قهرمانی یورو رسید اما. در نهایت اما آلمانی‌ها به عنوان تیم اول از این گروه بالا بروند موفق شدند. یوگسلاوی هم تیم پرستاره‌ای به حساب می‌آمد و پردراگ میاتوویچ و سرود نیشه هایهایلویچن. با این حال محرومیت از جام جهانی و یوروی قبلی باعث می‌شود پس از مدت‌ها حضور در یک زمان. آمریکا پای ثابت جام جهانی بود و اما به جز میزبانی در سال 1994 معمولا تو کی آمریکا پای ثابت جام جهانی بود و اما به جز. ایران مقابل یوگسلاوی و آمریکا بازی های خوبی را به نمایش گذاشرد جم اولین براش های جم ش های ایران در مقابل یوگسلاوی و آمریکا بازی های خوبی تیمی که در این دوره هم مقابل ایران قرار می‌گیرد.

بهترین قرعه

بهترین قرعه ایران در جام‌های جهانی شاید به جام جهانی ۲۰۰۶ مربوط باشد. پرتغال، سرگروه ایران تیم قدرتمندی بود و به عنوان تیم دوم یورو ۲۰۰۴ وارد جام جهانی پرتغال شد. بودن آنگولا در گروه ایران اما می‌توانم سه امتیاز را برای تیم ملی تضمین کند. آنگولا برای اولین و آخرین بار در جام جهانی را تجربه کرد و تیم ناشناخته‌ای به آنگولا برای اولین و آخرین بار در جام جهانی را تجربه کرد. مکزیک دیگر همگروه ایران هم عادت داشت همیشه از گروهش بالا برود حود شووه یک هشت نهای. مکزیک در آن مقطع، قدرت اول کونکاکاف نبود. همین قرعه هم، انتظارات از ایران را به شکل اغراق‌شده‌های بالا برد. موضوعی که شاید تاثیر زیادی روی ناکامی تیم ملی داشت. ایران علاوه بر شکست مقابل پرتغال و مکزیک، در پیروزی مقابل آنگولا هم ناکام ماند. همین اتفاق می‌تواند تجربه‌های مهم برای ایران در جام جهانی قطر باشد.

لغزش آخر

جام جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی قرعه متوسطی داشت و دوباره، امیدها برای صعود بالا رفت. ایران فرصت داشت تا با آرژانتین و مسی، یکی از دو ستاره بزرگ فوتبال جهان، بازی کند و نیجریه و بوسنیوهرزگوین دیگر همگروه های تیم ملی هم تیم های شکستناپذیری به حساب نمی آمدند. نیجریه، قهرمان وقت جام ملت‌های آفریقا بود و پس از آرژانتین بیشترو شانس ورا گرای. بوسنی از زمان استقلال، برای اولین بار به جام جهانی می رسد. ایران بازی اول از نیجریه امتیاز گرفت و مقابل آرژانتین هم نمایشی درخشان داشت، بازی سوم و شکست مقابل بوسنی اما باعث شد هم پروژه تیم ملی از دور گروهی ناکام بماند.

بهترین عملکرد

بهترین نتایج ایران در تاریخ جام‌های جهانی با سخت‌ترین قرعه تیم ملی رقم خورده است. همگروهی همزمان با اسپانیا و پرتغال، بدترین سناریویی بود که انشتار تیم ملی کا می. پرتغال به عنوان قهرمان اروپا به مسابقات پا گذاشته بود و اسپانیا هم تا قبل از اتفاقات و حاشیه های پیش از شروع جام، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی میشد. مراکش تیم سید چهارم گروه ایران هم با اروه رنار و بازیکنانی مثل حمکیم زیاش شو شیریو مراکش تیم سید گروه ایران هم با اروه رنار ایران بازی اول مراکش را برد، بازی دوم مقابل اسپانیا در مسابقه‌ای نول مراکش را برد، بازی دوم مسابقه ای نوزدیک شکست خورا ایران بازی اول مراکش را برد، نتایجی که نشان داد تیم ملی در شرایط سخت عملکرد بهتری دارد.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل