مکتب شهید سلیمانی چراغ راه تمام آزادیخواهان جهان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان گفت: حضور با بصیرت، باشکوه و عاشقانه ملت ایران در مراسم فاطمیه و تشییع و خاکسپاری شهدا بسیار قابل تقدیر و نشان از زنده بودن فرهنگ فاطمی در کشور است. و مردم استان مرکزی بار دیگر با حضور حماسی خود در تاریخ برگ زرینی به ثبت رساندند.

نماینده ولیفقیه در استان مرکزی افزود: مردم با حضور باشکوه خود در مراسم شهدا وفاداری خود به آرمانهای انقلاب و شهدا را نشان دادند و وحدت و انسجام ملی را تقویت کردند، ملت ایران هوشیار، زمان و قدر شناس مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در همه عرصه‌ها. است و نسبت به توطئه‌های دشمنان همیشه آگاهانه عمل می‌کند.

وی افزود: جهان میدان امتحانات بزرگ و غربالگری است و در حوادث مختلف مرز بین حق و باطل و افراد خاص می‌شود. دانلود

آیت‌الله دری نجف‌آبادی انقلاب اسلامی را یک میدان بزرگ امتحان دانست و افزود: همه باید در این میدان‌ها سربلند بیرون بیاییم و ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته از امتحانات بزرگ سرافراز بیرون آمدند. رمز موفقیت ملت ایران ولایتمداری و بصیرت است.

امام جمعه اراک گفت: خط اصیل انقلاب، راه پرافتخار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب با افتخار و اقتدار توسط مردم اتامه خوا.هددام مسئولین نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم همت جهادی و تدبیر انقلابی داشته باشند و صادقانه و با روحیه جهادی مردم ملی برادی عزم ملی برادی ملی برادی باشند.

آیت‌الله قربانعلی دری نج‌آبادی تأکید کرد: توانایی‌ها و توانمندی‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید در مسیر رفع مشکلات مردم استفاده شود و خدمات اجتماعی و کارکرد دستگاه‌ها نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی ضروری است.

آیت الله دری پرهیز از اسراف و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و منابع گازی را می دانستند و اضافه می کنند: دستگاه های اداری و دولتی باید در این الگوی خاص باشند، اما در این خصوص باید فرهنگ سازی مطلوب شکل بگیرد. دستگاه های نظارتی و مسئولین ارشد استان نسبت به مالیات و حقوق بیت المال و همه چیز در خصوص مسئولیت برعهده دارند و نمی توانند به کسی اجازه بدهند المال بی توجهی کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید از فرصت مغتنم سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برای معرفی شخصیت و مکتب این شهید بزرگوار استفاده کنیم چراکه امروز مکتب آن شهید بزرگوار چراغ راه تمامی آزادی خواهان جهانی شده است و به عنوان الگویی در جهان اسلام می‌درخشد.

آیت الله دری با اشاره به فرا رسیدن حماسه نهم دی گفت: یوم الله نهم دی روز بیعت مجدد ملت با بصرت ایران با امام خمینی (ره) و رهبری است و حضور معنادار مردم در این حماسه نشان داد که انقلاب اسلامی بر اصول و مبانی روشن است. استوار است و اجازه ملت خدشه به حریم ولایت و ارزشهای اسلامی نخواهند داد.

خروج از نسخه موبایل