نامه گروه تولید سریال «سقوط» به حمید فرخ نژاد بی معرفت

دانلود

در این نامه که نسخه ای از مجموعه روابط عمومی «سقوط» به گزارشگر یک ارسال شده، آمده است:

«حمید خان فرخ‌نژاد؛

سلام که رسم ادب و معرفت و احترام است!

همه ما تیم تولید کننده سریال «سقوط» شوکه هستیم. مگر می‌شود مرات‌هایی که در روزهای سخت و خاک‌آلود فیلمبرداری در کوه و بیابان را کشید، از خاطر برد؟ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیز، گرم شد، فراموش کرد؟ آیا می‌شود شب‌بیداری عوامل تولید و علاقه‌شان را به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم از یاد برد؟

حمید خان!

چگونه می‌شود که زحمت‌های گروهی را که در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که سریال به مخاطدره بیفتره را پخش کنید. چگونه می‌شود وقتی به یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام شود و بی‌خبر سفرتان را ببندید، اما برایتان مهم نیست که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آیند؟

چقدر سخت است که چند روز قبل همدیگر را در آغوش بگیریم و برای همدیگر آرزوی موفقیت در پروژه‌های بعدی را داشته باشیم و حالا همان آدم‌ها را در مخمصه‌ای گرفتار کرده‌ایم که انگار زحمات یک‌هزارشان خاکستر شده است. چقدر خودخواهانه است که شرایط سختی مردم را می بینند و بدتر از آن را، سر همکاران خود آورده اند. چق ا اس که ه ه ه شی ل ج ج ه ا ان باشی و قیقاشی و ای که م و آخ دای رای قان ان.

جناب فرخ‌نژاد!

کاش معرفتی بود، کاش حرمت نان و نمک ثابت بود، کاش رفتار حرفه ای فقط در هنگام نقد به معنای پیدا نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست.

همکاران شما در سریال «سقوط»»

به گزارش گزارشگر یک، سریال نمایش خانگی «سقوط» توسط محمدحسین مهدویان کارگردانی شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل