نخستین خانه فرهنگ در کردکوی راه‌اندازی می‌شود

گزارشگر یک/گلستان شهردار کردکوی از افتتاح اولین خانه فرهنگ با عنوان «فرهنگ جوان» در این شهر د.

ابراهیم جانی امشب در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حوزه فرهنگ و هنر نخستین خانه فرهنگ در شهر کردکوی افتتاح می‌شود، شهرداری نظر این خانه فرهنگ را در روز سوم خرداد ماه با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌کند.

خانه های فرهنگ را پل ارتباطی بین شهرداری و مدیریت شهری با شهروندان در محلات مختلف برشمرد و افزودن: شهروندان می منطقه با مراجعه به خانه های فرهنگ مشکلات و مسائل مخل زندگی خود را به اطلاع رسانی می کنند و طرح و پروژه خود را به مدیران و مدیران شهری ارائه می دهند. کند.

شهردار کردکوی تاکید کرد: اولین خانه فرهنگ کردکوی به نام خانه جوان در خیابان عباس آباد جنب سالن شهرستان کردکوی ایجاد می‌شود و درصدد هستیم در آینده نزدیک ۱۰ خانه فرهنگ دیگر در کردکوی راه‌اندازی کنیم.

با بیان اینکه جستجوی جرجانی نیاز دارد و اولویت‌بندی انجام‌شده فرهنگ در مکان‌های دیگر کردکوی اعم از ولاغوز، حجت‌آباد، بالابلوک و غیره احداث می‌شود، تاکید کرد: ما این خانه فرهنگ در عرصه‌های مختلف هنری، قرآنی، علمی صنایع دستی است. ، گردشگری و غیره نقش آفرینی و زمینه‌های فعال در این حوزه ایجاد می‌شود تا آموزش‌های لازم را ارائه دهند و با راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ علاوه‌بر ایجاد شرایط فرهنگی جدید به اقتصاد شهر کندکوی کمک کند.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل