نشست‌ هم‌اندیشی با حضور دانشجویان بین‌المللی به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

“ضیاف” هماندیشی و ضیافت افطاری همدلی “با حضور از دانشجویان بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران از مذاهب مختلف، به همراه معاون و مدیر فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه، همچنین دانشجویان بین المللی و فعالان فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی روز سه شنبه 30 فروردین یک فضای صمیمی به میزبانی اسلامی دانشگاه مذاهب برگزار شد.

* “ضیاف” هماندیشی و ضیافت افطاری همدلی “با حضور از دانشجویان بین المللی دانشگاه پزشکی تهران از مذاهب مختلف اسلامی، به همراه معاون و مدیر فرهنگی و دانشجویی

به گزارش گزارشگر یک، این ضیافت با هدف تقویت روحیه همزیستی مسالمتآمیز اسلامی، مخاطبان را با ظرفیت های دانشگاه مذاهب اسلامی، زمینه سازهای مختلف و آشنا شدن با ظرفیت های مختلف میهمانان بویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند.

در این مراسم دکتر عبداله فرهی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی و دکتر صالح مصلح از اساتید اهل سنت دانشگاههای ایران و افغانستان به ایراد سخنرانی در خصوصیات دانشگاه مذاهب اسلامی، همزیستی مسالمت آمیز و تقریب پرداختند.

همچنین پخش کلیپ معرفی دانشگاه، ارتباط زنده تصویری با یکی از دانش آموختگان دانشگاه از کشور پاکستان، حضور در گعده ها و صمیمی دانشجویان با همکاری برنامه های این ضیافت بود.

این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی از ساعت 18 روز سه شنبه مصادف با 17 ماه مبارک رمضان آغاز شد، پس از اقامه نماز وحدت، صرف افطار و شام به پایان رسید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل