نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی در پایان سال/ با اخلال‌گران بازار برخورد می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در ایام پایانی سال را دانست و گفت: همه امکانات ممکن را برای جلوگیری از مصرف کالا و گرانفروشی به کار میگیریم.

به گزارش گزارشگر یک، محسن کوشش تبار امروز چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار استان های تهران و البرز که در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: با نظارت روزانه و رصد و پایش های کالاهای پرمصرف در بازارهای دو استان بزرگ تهران و البرز، تلاش کنیم و گرانفروشی رخ ندهد.

وی برای اقدام فوری و هماهنگ با وزارت جهاد کشاورزی در تامین نهاده‌های تولید برای اقدام فوری و هماهنگ با

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور همچنین برای انجام بهتر و هماهنگی در عرضه مستقیم انواع میوه از طریق مراکز ثابت، موقت و میادین میوه و تره بار استان ها، مشخص کرد: تعیین قیمت صرفا در قالب قیمت های مصوب کارگروه ملی. انجام شود.

خودداری از بخشی نگری در تولیدهای اساسی، دیگر موضوع مورد توجه کالاهای تولید کالاهای اساسی، دیگر موضوع

وی همچنین خواستار استفاده کامل از کنترل های نظارت و بازرسی سازمان های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مدیریت حکومتی و بازرسان بسیج برای کنترل قیمت ها، جلوگیری از احتکار و عرضه خارج از شبکه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون اساسی رئیس قوه قضائیه به دادستانهای استانها برای همکاری و قضاوت قضائی لازم در تخلفات عمده و زنجیرهای، مشخص کرد: باید از این سیستم در برخورد قانونی با اخلالگران بازار استفاده شود.

کوشش تبار تشکیل جلسات منظم کارگروه تنظیم بازار استانی و کمیته تصمیم مشترک را در ایام پایانی سال نیاز دانست و گفت: لازم است برای ذخیره سازی، تامین و تامین کالاهای اساسی و پایش مستمر موجودی کالاهای اساسی در برنامه ریزی استانی شود.

بر اساس اطلاع رسانی وزارت کشور، وی بر انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی مرتبط برای پایگاه گزارش و تسریع در ارسال کالاهای اساسی در ایام پایانی سال تاکید کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل