نقش کلیدی ایجاد تحول در بخش صنعت، معدن و تجارت برای ساختن ایرانی قوی

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز خدمتگزاران شما در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد این تحول به منظور ریل گذاری جدید و به نمایش گذاشتن الگوی حکمرانی جدید در بخش صمت، منطبق با الگوی اسلامی – پیشرفت ایرانی در جستجو هستند.

به گزارش گزارشگر یک و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)، شهاب جنابی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: بخش صنعت، معدن و تجارت از نظر گستره ماموریت و اثرگذاری بر معیشت مردم بسیار است. مهم و حساس است.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بهویژه نیمه شعبان و گرامیداشت روز شهداء، افزودن: در مسیری که در کشور ما از پیروزی انقلاب اسلامی طی تا نقطه نقطه برسیم، زحمات زیادی کشیده شده و به لطف خداوند در حوزه های مختلف پیشرفت ها و نقاط کشیده شده است. قوت خوبی به دست‌ایم که مرهون از خودگذشتی و ایثار شهدای عرالی‌قدر و اها را آورده است.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت اضافه کرد: در کنار پیشرفت ها و نقاط قوت موجود، نقاط قابل بهبود مهم نیز وجود دارد که باید با تمام توان برای حل مسائل آنها و پیشرفت جهشی در آن حوزه ها نیز جستجو کرد و این امر شد.

جنابی در ادامه یکی بیان کرد: اگر به دنبال ساختن ایران قوی هستیم، به ایجاد تحول در بخش های مختلف کشور نیاز داریم که از مهمترین آنها، تحول در بخش صنعت، معدن و تجارت است.

وی قوی شدن را مستلزم ایجاد تحول دانست و اضافه کرد: تحول یک امر دفعی و یکباره نیست، بلکه همیشه باید به دنبال ایجاد تحول در مسیر پیشرفت و تعالی بود و در هر برهه‌ای باید ابتدا برای ایجاد تحول در خود تلاش کرد و سپس نقش را داشت. وظیفه خود در ایجاد تحول در محیط پیرامون خود و جامعه را به درستی بشناسیم به آن عمل.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت صمت با بیان اینکه یکسری مسائل جاری در صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که به طور طبیعی در حال پیگیری است، اضافه کرد: این مسائل در اداره کل صمت استانها نیز با قوت و جدیت در حال پیگیری و دنبال شدن است اما در کنار این جاری، یکسری برای ریل های جدید نیز پیش بینی شده است که در قالب پروژه های تعریف شده، دنبال می شود.

جنابی در این خصوص گفت: امروز وزارت مجموعه صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد تحول بهمنظور ریل جدید و به نمایش گذاشتن الگوی حکمرانی جدید در بخش صمت منطبق با الگوی پیشرفت ایرانی – اسلامی در جستجو است.

وی با بیان اینکه در این راستا نزدیک به 100 پروژه تعریف شده است، افزود: بخش عمده ای از اهمیت این پروژه ها را ریل گذاری و بسترسازی مناسب برای فعالیت های مطلوب تا الگوی حکمرانی جدید در این استقرار است.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت خطاب به مدیران کل صمت استانی،: انتظار این است که در کنار مسائل و امور جاری، با مشارکت فعال در انجام تعریف متناظر با پروژه‌های اینچنینی، در گفت‌وگو با پروژه‌های جدید انجام شود. به خوبی و فعال نقش‌آفرینی شود.

جنابی با بیان اینکه نگاه آرمانی در گام دوم انقلاب منافاتی با حل مسائل جاری وجود ندارد، اضافه کرد: حل این مسائل مقدماتی ضروری و ضروری برای گام برداشتن در مسیر واقعی بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» بیان کرد: به برکت نامگذاری که برای شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب انجام می شود و به لطف خدا خوب و مهم است در این حوزه انجام می شود که البته تا چه حد. رسیدن به نقطه ایده‌آل، فاصله داریم و این تلاش‌ها و تلاش‌ها با قوت دنبال خواهد شد.

مشاور و مدیرکل حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جلسه خود با استان گیلان، شرح کرد: استاندار محترم و انقلابی گیلان نسبت به مسائل و برنامه های تحولات حوزه صنعت، معدن و تجارت بسیار مهم و حامی و انتظارات جدی برای برنامه های این بخش دارند.

جنابی با بیان این که مسائل فعال اقتصادی و ذینفعان بخش صنعت، معدن و تجارت به عنوان یک دغدغه و پژوهش در وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار است، ادامه داد: وزیر صمت همیشه بر این نکته که باید فعالان اقتصادی را فعال کنند. دغدغه خود بدانیم و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با اشاره به توانایی های خوب در مجموعه اداره کل صنعت، معدن تجارت گیلان، اضافه کرد: مدیرکل جدید صنعت، معدن تجارت گیلان بسیار توانمند و باانگیزه هستند و امیدواریم که از این توانایی به نحو احسنت استفاده کنند.

جنابی، پاسخگویی و احساس مسئولیت را بسیار مهم دانست و گفت: این مخکرون متراون موضوع را به صو احساس مسئولیت را بسی، می داند.

وی در پایان، ضمن تشکر از تلاشهای همکاران و ذینفعان این بخش، افزود: به آینده بسیار خوشبین و امیدوار هستیم و انشاءالله با تلاش جمعی و همدلی و هم افزایی، آینده روشنی پیش روی خواهد بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل