نگاهی متفاوت به خیابان انقلاب از لابه لای عکس ها

گالری آریا نمایشگاه گروهی عکس «انقلاب، جمعه ۱۹ دی» را به مدت سه هفته برگزار می کند. پوشه سوم ” است.

به گزارش گزارشگر یک، «انقلاب، پوشه سوم» سومین پوشه از مجموعه خیابان های تهران است. دو پوشه قبلی با نام های «ولیعصر؛ پوشه اول» و «شریعتی، پوشه دوم» در سال های 1376 و 1377 به نمایش درآمدند.

رامیار منوچهرزاده، کیوریتور نمایشگاه در این باره نوشت: پوشه سوم، سومین نمایشگاه از سه خیابان اصلی تهران است که در یک بازه زمانی چند ساله سعی در ایجاد ارتباط بین شهر و هنرمندان به ویژه هنرمندان جدید و شاید جدید دارد. اما این چهار سال و این سه پروژه ما را به شهر بازگرداند. این پوشه ها و میزان تأثیر آنها در وضعیت کنونی هنر ما را به تاریخ می سپارم. این به خودی خود بهترین قضاوت است. میراث آن، با این حال، شاید نسل‌های جدید را گرد هم بیاورد تا رویدادها را در یک دوره زمانی مستند کنند، شهر را دوباره ببینند و میراثی منسجم را ثبت کنند. برای رسیدن به پوشه انقلاب، پوشه های ولیعصر و سریعی را نگاه کردم و بعد از یک سال فاصله، با حوصله آخرین پوشه را علامت زدم. پوشه ادامه دارد و ما برمی گردیم. قوی‌تر، جدی‌تر، کوشاتر برای ادامه این حرکت تا نهالی برای آینده باشد».

افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 10 دی ماه با گذر از اوج کرونا در گالری آریا برگزار می شود و تا جمعه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هنرمندان این فولدر عبارتند از: نگین فیروزی، صبا صفایی، نگار محسنی، هدیه خزایی، ثنا احمدی زاده، فرزانه رضایی، پارمیس حکیمی، کاوه زهدی، عرفانه روزگرد، گلناز زبنده خو، امیر هادی شیرازی، یاسمین وی خزایی،

علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 به گالری آریا مراجعه کنند. خیابان ولیعصر بالاتر از دکتر چهارراه بهشتی، کوچه زرین، پ. 10.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل