نیازمند مقاومت هنری در مقابل برنامه‌های دشمنان هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ه گزاش خ گ ار آی ا اه غ صف ایی ب شه ح ه ه ر یار اا اذ خ ان ر سام ظهاه اظهار داشت: ر زاش می دانم که از شما و مجموعه‌ای که این کار بزرگ را انجام داد و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه این سرود یک اثر بجا، پرمحتوا، اطمینان، مؤید و با اخ ص ص ص ی:: ای ای طی طی طی ه ه ه و و ه ه ای ز ز از زای یال وال اام (عج) است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: جهان در آستانه تحولی عظیم نسبت به امامت و رود ایت است دایت یان کرد: جهان در آستانه تحولی. نام شد و واقع شد و این کار خداست.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: امیدواریم خداوند به شما توانایی، قدرت و تدبیر مضاعف را با ایده‌های بهتر و زیباتر از این عنایت کند و همین مسیر را ادامه دهید و با یک تیم فکری خوب، خودتان را برای کارهای بزرگ‌تر در زمان مناسب آماده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مهم‌ترین حوزه هنر در فرهنگ سازی و ارائه تصویر مناسب به جامعه، خاطر کرد: با هنر می‌شود بسیاری از مسائل معرفتی، سیاسی و انقلابی را پیش برد که حوزه‌های دیگر اصلاً نمی‌توانند در آن نقش داشته باشند. حوزه قدم بردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما آینده بسیار سخت و پیچیده را در پیش داریم و برای کارهای بزرگتر خود را آماده می کنیم، اظهار کرد: دشمن با استکبار هنری جلو آمده و ما هم باید با مقاومت هنری در مقابل دشمن ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه چه انسان‌هایی باید شیطان تیرهایش را بیشتر به سمت او نشانه می‌گیرند، اظهار کرد: سپر انسان در مقابل شیطان، تواضع، فروتنی و ولایتمداری است و این باعث می‌شود که تیرهای شیطان به هدف نکند.

امروز دوشنبه اجتماع بزرگ سربازان امام زمان (عج) همراه با همخوانی سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی در شهرهای بوشهرو، برازجان، خرم مراه با حضور ابور.

خروج از نسخه موبایل