هشدار سفر به مشهد و ۷ استان سیل‌زده

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، درباره مسافرت جاده‌ای به شهر مشهد و همچنین سفر به هرد ا.

به گزارش گزارشگر یک، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای که همزمان با سومین شب بارندگی‌های سیل‌آسا در کشور صادر می‌شود، از آن خواسته می‌شود: با توجه به بارندگی و سیل در برخی استان‌های کشور و وارد کردن به چندین بناها و زیرساخت‌های گردشگری، قبل از سفر نسبت به امکان سفر، اطمینان و تمهیدات لازم را داشته باشید.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای آتی نیز بارندگی‌ها در استان‌های یزد، فارس، کرمان و نیمه‌شرقی تهران بیشتر خواهد بود. همچنین احتمال وقوع سیل در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و روز سیل اری خود شرو مچنین اری و شرو

ستاد هماهنگی خدمات سفر از سفری که قصد سفر به شهر مشهد از مناطق شمالی را دارد، می‌تواند ضمن اطمینان از امکان تردد از جاده‌های شمالی کشور، از توقف و اجرای در حاشیه رودخانه‌ها، خودداری کند.

بنا بر اعلام سازمان راهداری و سازمان جاده‌ای، بارش شدید باران و سیلاب در استان‌های مختلف، از جمله‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان تهران و باعث می‌شود تا بسیاری از تشکل‌های شریانی و غیرشریانی به‌ویژه در مناطق شمالی کشور و در مسیر نقاط سیل‌زده تبدیل شوند. با انسداد مقطعی می شوند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل