هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران

مدیر کل مدیریت بحرانی استانی تهران نسبت به مسیل‌ها در استان‌ها و ارتفاعات شمال شرق تهران هشدار داد و گفت: از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

به گزارش گزارشگر یک، حامد یزدی آنلاین از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع باد شدید در جنوب و غرب استان تهران و هشدار هشدار خبر داد و از مردم درخواست کرد که باید در این زمینه توجه داشته باشید.

وی ضمن اعلام هشدار نسبت به سقوط اجسام به هنگام وزش شدید باد گفت: استان به ویژه در نیمه جنوبی و غربی که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده است، برای امروز جمعه شهریورماه تا صبح شنبه ۱۹ شهریورماه مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان های نیمه است. کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحرانی تهران بر لزوم مستحکم سازی سازه‌ها و تبلیغاتی، مراقبت‌های موقت و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر تاکید کرد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشی از تهران، وی با اشاره به اینکه از صبح شنبه تا دوشنبه 21 شهریور ماه برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران رگبار باران و رعد و برق و باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی وجود مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهند از رودخانه‌ها فاصله بگيرند

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل