هموژنایزر التراسونیک پروب دار

کاربرد دستگاه هموژنایزر التراسونیک

در مورد کاربردهای انواع دستگاه هموژنایزر باید بگوییم که این دستگاه‌ها در زمینه های تحقیقاتی، علمی، همانند نانوتکنولوژی، پزشکی قانونی، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، دامپزشکی، کنترل غذا، نوشیدنی، داروسازی و تغذیه کاربرد دارند. برای همگن سازی و خرد کردن مواد از آن استفاده می شود. البته یکی از قدیمی ترین کاربردهای آن هموژنیزه کردن شیر و یکنواخت کردن پراکندگی چربی موجود در شیر میباشد. انواع مختلفی دارد که شما می توانید با مراجعه به محصولات انواع آنها را مشاهده کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت محصولات و تماس از طریق ایمیل، واتساپ و یا تلگرام از قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک باخبر شوید.

این دستگاه که در آزمایشگاه ها به عنوان تبدیل کننده جریان الکتریکی به مکانیکی استفاده می شود، می تواند محلول ها را به خوبی با یکدیگر همگن کند. این دستگاه می تواند در فرکانس بالا تولید نوسان کند. قبل از استفاده حتما به این نکات توجه کنید. میزان فرورفتگی نوک پراب در عمق مایع کافی باشد حداقل یک و نیم سانتیمتر و حداکثر سه سانتی متر. در همگن سازی، تسریع واکنش‌های کاتالیزوری، تسریع واکنش‌ها، تولید نانو، مواد تولید نانو دارو، تولید داروهای ترکیبی، حل کردن کانی های فلزی، تهیه امولسیون و سوسپانسیون های پایدار، عصاره گیری، سبک کردن ترکیبات نفتی سنگین، تولید پوشش های نانو کامپوزیتی، تولید پوشش های نانومتری آلیاژی و فلزی، فرآوری پروتئین‌ها، dna و پراکنده کردن ذرات نانو در مایعات استفاده می شود. پراکنده کردن ذرات نانو در مایعات جزء مهمترین کاربردهای این دستگاه به شمار می رود.

انواع دستگاه هموژنایزر التراسونیک

همگن سازهای مافوق صوت شرکت توسعه فناوری مافوق صوت دارای طراحی و حجم‌های متفاوتی هستند. اگر کاربرد دستگاه را در نظر بگیریم برای حجم هایی از  1CCتا 50CC بهتر است مدل 200 را انتخاب کنید. برای حجم از 100CC تا 2000CC مدل ۴۰۰ را به شما توسعه توصیه می‌کنیم. برای حجم هایی از  2000CC تا 5000CC مدل ۱۲۰۰ بدون رآکتور مناسب است، برای ابعاد صنعتی نیز می توانید دستگاه اولتراسونیک را خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک و تهیه آن می توانید به قسمت محصولات مراجعه کنید.

قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک ١٢٠٠ وات

این دستگاه در حال حاضر بسیار پرکاربرد است. دانش فنی، طراحی و ساخت این دستگاه ها در اختیار کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین و سوئیس است. امروزه برخی به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی دسترسی به این محصولات کمی سخت شده است. شرکت توسعه فناوری مافوق صوت تصمیم گرفته است تا با تکیه بر توانمندی متخصصین ایرانی این دستگاه‌ها را با دانش فنی ایرانی تهیه کنید و قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک باخبر شوید.

دستگاه هموژنایزر التراسونیک ۱۲۰۰ وات دارای فرکانس کاری ۲۰ کیلوهرتز میباشد. مبدل آن ۱۵۰۰ وات است. دارای صفحات تنظیمات لمسی ضد آب است. و برای حجمهای بالا تر کاربرد دارد و در مقیاس نیمه صنعتی و یا بعبارتی Scaleup می باشد. در مقایسه با نمونه های خارجی قیمت رقابتی و بسیار مناسبی دارد. دارای خدمات قبل و پس از فروش است. شما می توانید از صحت، عملکرد و کارایی دستگاه مطمئن شوید و سپس آن را تهیه نمایید. خدمات پس از فروش شامل تعمیر و تامین قطعات مصرفی می باشد که می توانید در اجرای پروژه‌های مختلف از مشاورین ما کمک بگیرید.

 

قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک ٢٠٠ وات

دستگاه هموژنایزر التراسونیک ۲۰۰ وات یک دستگاه در مقیاس کوچک و آزمایشگاهی محسوب می‌شود. با حجم کم 1 الی ۵۰ سانتی متر مکعب تولید شده که در فرکانس کاری ۲۰ کیلوهرتز تنظیم می شود. قابلیت اعمال توان‌های خروجی متفاوتی دارد. همچنین شدت های آن را نیز میتوانید تنظیم کنید. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنظیم خودکار فرکانس اشاره کرد. علاوه بر این دستگاه با پراپ ۵ میلیمتری برای کاربردها و حجم هایی کم مناسب است. شما می توانید برای حجم های 1 تا ۵۰ سی سی از آن استفاده کنید.پراب از جنس تیتانیوم میباشد و شما میتوانید با مراجعه به قسمت محصول علاوه بر مشاهده محصول، قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک را با تماس از طریق ایمیل، واتساپ و یا تلگرام مطلع شوید.

قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک ۴٠٠ وات

این دستگاه در مقیاس آزمایشگاهی می باشد. اما می توان در پروژه های عظیم و بزرگ که ایده های جدید و خلاقانه دارند از آن استفاده کرد. این دستگاه دارای فرکانس کاری ۲۰ کیلو هرتز است. این دستگاه توسط متخصصین داخلی مافوق صوت طراحی شده است و کاملا با نمونه های خارجی قابل رقابت است. بیش از 5۵۰ دستگاه از این نمونه در دانشگاه های دولتی، آزاد و غیره راه اندازی شده اند. این دستگاه به کشورهای چین، پاکستان، کوبا، بولیوی، سوریه، مالزی،ترکیه نیز صادر شده‌اند. دستگاه 400 وات برای کاربردهای نانوتکنولوژی، استخراج گیاهان دارویی، تسریع واکنشهای شیمیایی، انحلال روغن در آب و … کاربرد دارد.

قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک ٢٠٠٠ وات

با توجه به نیازهای صنعتی مشتریان صنعتی تولید شده است. این محصول فرکانس ۲۰ کیلوهرتز دارد و توان آن برابر با ۲۰۰۰ وات است و بصورت پیوسته می تواند تا 700 وات توان خروجی بدهد و به صورت راکتور و پیوسته طراحی شده است.  کاربردهای این دستگاه در همگن سازی، استخراج گیاهان دارویی، گوگرد زدایی از گازوئیل و تولید بیودیزل و دیگر موارد است. دارای پروپ تیتانیومی است و جنس راکتورهای آن از جنس فولاد ضدزنگ میباشد. این محصول کاربردی به صورت خاص طراحی می شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه التراسونیک می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید و یا اینکه با مشاورین ما در سامانه تماس بگیرید تا اطلاعات سفارش را برای شما بازگو کنند. برای سفارش نیز می توانید بعد از مشاوره، دستگاه را در سبد خرید قرار داده و آن را خریداری کنید.

مزایای دستگاه هموژنایزر

از مزایای دستگاه هموژنایزر التراسونیک می‌توان به این موارد اشاره کرد که می‌تواند غلظت بالای جامدات را به راحتی کنترل کند. پراکندگی ها و امولسیون های پایدار را تهیه می‌کند. قابل کنترل هستند. به عنوان مثال با کمک دامنه، قدرت، زمان، دما و فشار ها تحت تاثیر قرار می گیرند و تنظیم می‌شوند. هموژنایزرها بسیار کارآمد و کم مصرف هستند. طرفداران زیادی دارند. کار کردن با آنها کاملاً ایمن است. متغیرهای خارجی باید در نظر گرفته شوند تا دستگاه بازدهی بالا برسد.

این متغیرها دامنه، شدت امواج، غلظت، درجه فشار، درجه حرارت، ظرفیت ظرف و شکل هستند. همه دستگاه‌های هموژنایزر التراسونیک دارای سیستم بازخورد مناسب هستند. این اطمینان را به شما می دهند که ژنراتور صرف نظر از کاربرد همیشه با حداکثر بازده کار خواهد کرد. دستگاه هموژنایزر التراسونیک دارای مزایای بسیار زیادی هست. برای دریافت قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک می توانید به قسمت محصولات مراجعه فرمایید.

نکات مهم هنگام کار با دستگاه هموژنایزر

نکات مهم هستند که در هنگام استفاده از این دستگاه هموژنایزر باید مد نظر قرار دهید. قبل از اینکه کار را شروع کنید حتما مطمئن شوید که دستگاه شما ثابت است. پروب دستگاه بسیار حساس است درنتیجه نباید با سطح برخورد داشته باشد و بیشتر از ۲ سانتی‌متر وارد مایع نمی‌شود محدوده کار آن بین ۱5 تا 3۰ میلیمتر است. در هنگام روشن بودن دستگاه از تماس با قسمتهای مختلف خودداری کنید. از کار کردن در توان های بیشینه اجتناب کنید.

از دستگاه برای حلال‌های اشتعال پذیر در ظروف باز خطرناک، استفاده نکنید. بعد از هربار مصرف دستگاه را پاکسازی کنید. برای جلوگیری از آلودگی صوتی هم می‌توانید از گوشی های صدا استفاده کنید. در صورت تمایل به جابجایی یا باز کردن دستگاه آن را خاموش کنید. اگر نیاز داشتید که پروب را باز و بسته کنید باید از آچار های مخصوص استفاده کنید. هیچ گاه از انبردست استفاده قرار نکنید. سطوح اتصال پروب و بوستر را با الکل تمیز کنید. اگر پروب شما آسیب دیده شده باشد قابل تعمیر نیست. به دلیل اینکه ترکهای میکرونی که در میانه پراب یا بوستر ایجاد می شود باعث پدیده خستگی یا Fatigue می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه هموژنایزر التراسونیک با مشاورین در سایت ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در مورد این دستگاه ها مطرح نمایید. امیدواریم که در این مقاله اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. شما میتوانید از طریق ایمیل، تماس تلفنی، واتساپ و یا تلگرام سوالات خود را بپرسید

 

خروج از نسخه موبایل