واکنش امام جمعه بندرگز به فیلم عنکبوت مقدس/ماجرای “پیتزا گیت” هم نخل طلا می‌گیرد؟

گزارشگر یک/گلستان امام جمعه بندرگز به فیلم ضدایرانی_اسلامی عنکبوت مقدس واکنش نشان داد و از کارگردان امام جمعه بندرگز به فیلم ضدایرانی_اسلامی عنکبوت مقدس واکنش نشان داد. درباره ماجرای «پیتزا گیت» و رسوایی هیلاری کلینتون فیلم بساز.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار گزارشگر یک ضمن محکومیت حواشی کن و فیلم ضد ایرانی و اسلامی عنکبوت مقدس گفت: فیلم عنکبوت مقدس چهره هیولایی نه فقط از جمهوری اسلامی، بلکه از اسلام و مردم ایران به غرب می‌دهد، این فیلم اسلام است. را دینی نشان می‌دهد که تحت تأثیر تعلیمات آن، مردان به قاتلان سریالی می‌شوند و مردم ایران را معرفی می‌کنند که این قاتلان سریال را می‌سازند و از آنها قهرمان می‌سازند.

جشنواره نخل طلای کن یک جایزه سیاسی است نه هنری

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ریزش هاست نه رویش ها، تصریح کرد: هر وطن فروش دیگری هم این نقش را بازی می‌کرد جایزه کن را دریافت می‌کند، این جایزه یک جایزه سیاسی است نه هنری.

امام جمعه بندرگز کرد: شناخت دولت فرانسه کار سختی نیست، دولتی است که روزی میزبان گروهک تروریستی منافقین بود که فقط یک جنایت آنها را می سوزاندند زنده دختر بچه سه ساله در مقابل چشمان پدر و مادرش بود و یک روز دیگر این کشور خون های آلوده به ویروس بودند. ای را یایان فاد و اخیاً ه ب زیگ ازیگ م ا احال ه ه ض ا اسای

حسینی به کارگردان فیلم ضدایرانی و ضداسلامی عنکبوت مقدس پیشنهاد داد به جای ساخت چنین فیلم غیرواقعی از ماجرای «پیتزاگیت» هیلاری کلینتون و هک شدن ایمیل وی فیلم بساز.

وی ضمن تقدیر از وزارت ارشاد در واکنش به جشنواره حواشی کن و فیلم موهن عنکبوت مقدس، متذکر شد: انفعال وزارت امور خارجه در امور فرهنگی قابل پذیرش نیست، در حالی که برخی کشورهای دیگر مانند فرانسه و انگلیس جنگ وارد و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده اند چرا وزارت امور خارجه در مسائل فرهنگی مسامحه می‌کند؟ انگار فرهنگ برای این وزارت خانه خیلی زیاد نیست.

گفتنی است مارس 2016، حساب ایمیل شخصی مدیران مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون هک شد، ویکی لیکس که ایمیل های وی را در نوامبر 2016 منتشر کرد متن ایمیل ها حاوی جملاتی غیر معقول بود و از کلمات استفاده شده بود که طبیعی به نظر نمی رسید، در نهایت بررسی شد. ها نشان داد شخصی به نام جفری اپستین که چند جزیره خصوصی دارد کودکان را برای بردگی جنسی به آنجا می‌کند و اوباما و تعداد زیادی از مشاهیر به آن جزیره رفتند و آمدند از آن پس از این رسوائی پیتزگیت نام گرفت.

با ای ای ای ای ی ه ه ش ش چ چ ا ا ا ا ا ا د د د ا هان های یای ایال ا ب ب اچاق اس آن ر ک ک ک.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل