وجود ۱۲۰۰ معتاد متجاهر در لرستان

گزارشگر یک/لرستان دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، گفت: ما حدود 120 معتاد متجاهر در سطح استان داریم که در سفرهای شهرستانی مشاوره شورایی داریم که آن‌ها را جمع‌آوری و درمان کنیم.

اردشیر صفاپور، در دومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: در جلسه گذشته چندین تصمیم گرفته شد که چندتا از آن‌ها انجام شد و برخی نیز باید در طول سال انجام شوند.

وی ادامه داد: سه کمیته حقوقی و قضایی، مقابله با پیشنهاد و فرهنگی انجام شدند.

صفاپور، عنوان کرد: ۱۶ دستگاه خودرو به سازمان‌های کاشف اهدا شد ورور شش شنواروو نوجوان گال

رئیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به حضور در بین دانشجویان دانشگاه لرستان پیرامون آسیب‌های اجتماعی، مشخص کرد: دوره‌های آموزشی در فضای مجازی در هلال استان در سه موضوع متفاوت را داشتیم.

ی ادا داد: ع ب که ای پیگی ا اف اه از ز ا ات ی ا اس آن یاء ه ج د ی ای و یای.

صفاپور بیان کرد: با یکی از خیرین مشهدی انجام دادیم که در استان داده شد.

وی با اشاره به مبارزه با مصرف مواد مخدر، عنوان کرد: درمان معتادین متادین متجاهری شن.

این مسئول ادامه داد: طرح یاریگران زندگی در آموزش و پرورش در حال حاضر مهمتر بوده است که در همه اقشار جامعه علی الخصوص آموزش و پرورش، که پایه و اساس آموزش است و جامعه از آن است، باید انجام شود.

صفاپور در رابطه با تکمیل و مراکز مراکز ماده ۱۶ و ثبت ۲ در سطح لرستان، عنوان کرد: ما در مرکز استان یک مرکز ماده ۱۶ برای آقایان داریم که تحت نظارت بهزیستی است، یک مرکز تحت نظارت مرکز استان و یک مرکز ثبت است. دو ذیل قانون ماده ۱۶ برای معتادان زن متجاهر در مرکز استان داریم.

رئیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، در سال ۹۱ شهرک باباعباس در مرکز نور افتتاح شد، حدود هفتمین شورای زمینی است که در شورای برنامه ریزی استان به ما ارائه شده است.

ی افز: ما ۱۲۰۰ ماد ماه ر ا اتان دای ف های خاص ما اس

صفاپور عنوان کرد: سرفصل منابع ملی را داریم مصرف می کنیم از منابع استانی هد دا ایم کم شاین یم مصفاپور عنوان کرد: ملی را داریم

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل