پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران در پالایشگاه فراسرزمینی ال‌پالیتو

به گزارش شفاف، جواد اوجی امروز در دومین روز همایش «در مسیر تحول سوخت‌رسانی، فناوری در خدمت تجربه»، اظهار داشت: این آرزوی دیرینه و ۴۳ ساله‌ای بود که به همت همکاران من در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و پیگیری آقای سالاری بود. ، اال ای ک خش خش ا از قق ی ی اف قطه آغ از اقام و ز ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ا ج ج ی ی ی ق ق هی خاه خاه آه خاه خاه.

وی ضمن قدردانی از مجموعه تحقیقاتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مورد حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت گفت: تحول مثبتی در صنعت پالایش کشور رخ داده است، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در مدیریت این حمله سایت بری خوش درخشید که آن را مورد بحث قرار دهد. همیشه در هیئت دولت مطرح می‌شود. م س ای ز از م ا ا که که ن ا ا ا ا ا ا اق ا اب ا ال ه ه پ پ گار ه آن و ای ی ای ی ای.

وزیر نفت با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در زمینه سوخت سوخت، بسیار خوب عمل کرد، افزود: در مورد سوخت سوخت تابستانی، به پارس در یکی دو ماه اخیر، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به لطف خدا بسیار خوب درخشیدند. امیدواریم این امر ذخیره آخرت شما باشید.

اوجی با بررسی طرح‌های پالایش پالایش جدید گفت: اجازه برخی از طرح‌ها در مورد بحث احداث خطوط لوله فرآورده‌های نفتی از شورای اقتصاد است و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها، دغدغه ما در مورد تعداد زیادی تانکر در زمستان باشد.

امیدواری به پایدار سوخت زمستانی ۱۴۰۱

وی همچنین در حاشیه این مراسم بیان کرد: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سوخت زمستانی سال 01 انجام شده است و امیدواریم امسال نیز در سال 14 گذشته، هیچ اتفاقی در زمینه سوخت زمستانی وجود ندارد.

وی اظها کرد: همکاران ما در حوزه نفت و گاز و پالایش و پخش در مورد سوخت زمستانی امسال اقدام‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت انجام دادند که امیدواریم با این برنامه‌ریزی‌ها در زمستان امسال، شاهد سلامتی نباشیم.

وی گفت: با توجه به سال‌های گذشته در پتروپالایشگاه‌ها و احداث پالایشگاه‌های نو سرمایه‌گذاری، ظرفیت پالایشگاهی کشور نسبت به برنامه ششم کمتر است، اما همکاران من در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز تدابیر خوبی برای سوخت مایعات سوختی. و صای عایشی کهاد کهای ای ای اجام ش ای ا خ خ خ خ خ خ خ خ ی ی ی ی گاه ه هاشی چ هاش.

وزیر نفت با اشاره به تعمیرات اساسی در بخش‌های مختلف صنعت نفت، خطوط انتقال گاز و ایستگاه‌های تقویت فشار انجام شده، گفت: در مورد سوخت سوخت نیروگاه‌ها نیز همکاران ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تکمیل است.

اوجی با لزوم همکاری شرکت‌ها و کارخانه‌های سیمان و فولاد بیان کرد: از شرکت‌ها و کارخانه‌های سیمان و فولاد می‌خواهم با توجه به گازهای بیرونی در زمستان و کاهش گاز تحویلی به این بخش‌ها، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند. انرژی سوخت گاز موردنیاز این صنایع نیز به مقدار کافی تامین خواهد شد و ان‌شاءالله ذخایر سوخت انرژی در کارخانه‌های سیمان و فولاد تکمیل می‌شود که این صنایع هیچگونه توقفی ندارند.

وی گفت: همان‌طور که پارسال به لطف الهی و تلاش همه همکاران سوخت زمستانی را می‌کنند، همین کار را می‌دهیم این کار را انجام می‌دهیم، اما از همه مردم خواهش می‌کنم انرژی را بهینه مصرف می‌کنند زیرا می‌توانند نعمتی خدادادی کنند و باید آن را مصرف کنند. را بدانیم و با همکاری مردم و لطف پروردگار، سوخت زمستانی امسال نیز خواهد شد.

وزیر نفت با اشاره به افزایش 263 درصدی کشفیات سوخت سوخت در شش ماه نخست امسال گفت: در بحث مصرف سوخت تنها وزارت نفت متولی نیست و ارگان‌های دیگری نیز مکلف به این حوزه هستند. وزارت تحقیقات نفت بسیاری در این زمینه انجام شده است.

اوجی با توجه به اینکه بیشتر نگران ما در مصرف سوخت در نیروگاه‌ها است، اظهار کرد: افزایش مصرف سوخت به‌دلیل قیمت سوخت با همۀ نفت رخ داده است که با برنامه‌ریزی‌های وزارت و ستاد تدابیر مبارزه با مواد مخدر و آرزو، امیدواریم این روند وجود داشته باشد. کاهشی باشد.

خروج از نسخه موبایل