پایان انتظار چندین ساله دامداران “مراوه‌تپه” با دستور استاندار

گزارشگر یک/گلستان فنار ان ماه په از احار بار دای دان شهان خ ا ا: باپیگی اسانار اآپ ااپ یای یان اهای یای ای ای ای ای ای ای ای ااپ.

قان قای ر ب باخ یار ایا اظهار کرد: ه ب ای ه د ا ا آن تان م ه و و ی ی اخصه ه ای ا ا ای.

واحد عامل توسعه است/ احداث بازار دام در مراوه تپه

وی و همدلی در شهرستان مراوه تپه را عامل توسعه این شهرستان دانست و افزود: مردم مراوه تپ در بحث رویت ماه و عید فطر همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، اما در این خصوص هیچ موضوعی در شهرستان وجود نداشت و همگان وجود نداشت. از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کردند.

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه باید وحدت، همدلی و همت جمعی در پروژه های عمرانی، اقتصادی و جذب سرمایه افزایش یابد تا شاهد شهرستانی آباد باشیم، بیان کرد: توجه به نخبگان برای توسعه و پیشرفت شهرستان در دستور کار ما قرار می گیرد. راستا تیم های مشاورین و هیئت اندیشه ورز تشکیل شد تا از پیشنهادات و نظرات این شکر اندیشه ورز تشکی.

قربانی از استان گلستان برای احداث بازار دام شهرستان مراوه تپه قدردانی کرد و یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد دام استان گلستان در شهرستان مراوه تپه قرار دارد و مشکلات ایاب و ذهاب و هزینه انتقال دام به بازار گنبدکاووس برای دامداران این شهرستان مشکل ساز بود چراکه دامداران مراوه تپه برای فروش دام های خود مجبور به طی کردن مسافت 100 کیلومتری تا میدان فروش دام گنبدکاووس هستند که این مهم علاوه بر صرف وقت و هزینه، وضعیت نامناسب جاده‌های عشایری و راه‌های ارتباطی منطقه مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه احداث بازار دام مراوه تپه راکد مانده بود این مسئله را به گلستان اعلام کرد که با درایت ایشان، ساخت این پروژه در دستور کار شهرستان قرار گرفت و انتظار چندین سال دامداران این پایان رسید و اجرای آن. این پروژه ضمن جلوگیری از هدرفت زمان و هزینه در کارزایی مستقیم او غیم بهاد شرم او غیرمیای.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل