پرسپولیس هم می‌خواهد سپاهان قهرمان شود!

چهار بازی و چهار امتیاز؛ این آمار پرسپولیس در چند هفته اخیر است. تیمی که تا همین چند هفته قبل تک و تنها به صدر جدول تکیه زده بود و هشت امتیاز بیشتر از رقیب سنتی داشت در فاصله چند بازی همه چیز را از دست داده و صدر را تقدیم به سپاهان کرده است.

قرمزهای پایتخت در چند هفته گذشته نتایج ضعیفی گرفته‌اند و از آن بدتر اینکه خوب هم بازی نمی‌کنند. آخرین نمایش قابل قبول شاگردان گل‌محمدی به دیدار هفته پانزدهم مقابل نساجی برمی‌گردد و پس از آن مسابقه افت قرمزپوشان آغاز شده است. پرسپولیس در شرایطی از صدر جدول فاصله گرفته که ابتدای فصل تیمی کهکشانی بسته و بازیکنان نامی و مطرحی را به خدمت گرفته است. درویش با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی در فصل نقل و انتقالات به خوبی نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش داد ولی شرایط این روزهای این تیم نشانی از یک قهرمان ندارد.

در این بین هرچه نتایج پرسپولیس ضعیف‌تر می‌شود میزان اعتراض اعضای این تیم به داوری‌ها و تصمیمات سازمان لیگ هم بیشتر می‌شود. آن‌ها معتقدند فدراسیون و سازمان لیگ دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود و به دنبال قهرمان کردن یک تیم دیگر مثل سپاهان یا استقلال هستند.

با این وجود شاید بهتر است پرسپولیسی‌ها اول برای بهبود شرایط خود تلاش کنند تا انقدر راحت در بازی‌های خانگی امتیاز از دست ندهند. آن‌ها که در نیم فصل اول در آزادی به کمتر تیمی باج می‌دادند در دو بازی خانگی اخیرشان جلوی هوادار و آلومینیوم موفق به پیروزی نشده‌اند. پرسپولیس در شرایطی این فصل تا پایان هفته بیستم 39 امتیاز گرفته و 6 امتیاز از آمار فصل گذشته خود عقب افتاده که امسال ترکیبی به مراتب بهتر از سال گذشته در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار دارد.

پرسپولیس در تمام این سال‌ها هرگاه فقط روی مسائل فنی تمرکز کرده و وارد جنگ‌های روانی نشده به موفقیت رسیده ولی آن‌ها هر موقع به دنبال مصاحبه‌های جنجالی و بحث در مورد حمایت از رقبا شده‌اند، در کسب نتیجه هم ناکام مانده‌اند؛ در واقع می‌توان گفت با روند پرسپولیس در هفته‌های اخیر خود آن‌ها بیش از هر کسی به فاصله گرفته سپاهان کمک کرده‌اند!

258 258

خروج از نسخه موبایل